o vad är det roliga i att de är äckligt oseriösa?:Pjeppenator sa:de roliga är att dom är äckigt oseriösa.. FYFAN för er.. blää skräpa inte ner vårat så vackra forum
Japp ni har slösat jävla mycket tid!hyllengren sa:ni har just slösat 2min och 29 sek på min tid, plus tiden det tog för att skriva detta
grattis!
Så jävla dålig film... dålig musik,hoppning allt! studsmatteforumet=Blockera nu tack!AdrenalineJunkie sa:jaha då var det dags att blocka studmatteforumet! För i helvete....
Hoppas den blir bättre då :pSimpan91 sa:Kommer en ny film ikväll eller i morgon.
jag vill inte ens göra safety grab på studsmatta. för de är så jävla äckligtmillionaire sa:Det enda som är sämre är titti540
ps. den enda som är roligare är mijonärTitti540 sa:jag vill inte ens göra safety grab på studsmatta. för de är så jävla äckligtmillionaire sa:Det enda som är sämre är titti540
Minst.Deespin sa:allt.Simpan91 sa:Istället för att klaga tycker jag ni ska berätta vad som kan förbättras, både i hoppningen och redigeringen.
Du gjorde det nyss...feasken sa:fanv a bra ni va, om jag ändå vore så bra ... tips ?
NOT!!!
de sämsta som nånsin visas hur i helvete tänker ni ,,, vafan
orka kommentera denna skit....