[FILM] Destiny - trailer

SebTorneus

Medlem
[FILM] Destiny - trailer
Då var det dags igen, här kommer nu trailern till vår film Destiny. Vi har samlat ihop en hel del material och här är alltså en liten sneakpeak till filmen. Kanske blir lite smått enformig filmning, men med tanke på att vi åker på ett ställe med bara 2 hopp, en rail och en spine så får man göra det bästa av det.

Fred!
Youtube:

Ladda ner:
www.cougah-designs.se/trailer-small.wmv

Musik: DMX - The Rain

Om ni inte sett teasern finns den här: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=37272

Senast ändrad:

VirrMan

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
lahhTi sa:
HAHA vadå först loodis!!!! :p virretha man ;) ahha grymmmt sebbe!!!!!!! =D
Mehhh . trodde jag var först med att komentera .menn precis efter jag skickat så uppdaterades sidan :/ hehe :P ,

sry att jag inte håller mig till filmen menn , peaz out

KaILe

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
Hahha tråkigt grym han är adam;) haha gått från ifjol att bara lägga 5or och 7or till att switchabacflips och flatspins mm :D

Hmps

Aktiv medlem
[FILM] Destiny - trailer
ni har ju redan gjort en teaser så varför kommer än trailer då ? de är ju samma sak typ ? fixa hela filmen istället..

KaILe

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
alwaysCrash sa:
ni har ju redan gjort en teaser så varför kommer än trailer då ? de är ju samma sak typ ? fixa hela filmen istället..
haha var positiv den här är mkt bättre än den förra;) men håller med att det inte ska släppas nå mer för då försvinner spännigen på vad som ska komma i filmen:D

Fat-O

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
alwaysCrash sa:
hmm, skulle inte vela säjja att de är samma sak? =z förra trailern/teasern var inte alla med... men men..

å du jally.. lovar att ni ska få glädje tills andra filmen ;)

O and O

BostromTom

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
Undrar Värkligen vad som händer me killen som flyger förlångt :D haha det äre ju jag men jag vill se det ändå :D Annar En av dom Skysstaste Trailern jag sett :D

KaILe

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
bostromtom sa:
Undrar Värkligen vad som händer me killen som flyger förlångt :D haha det äre ju jag men jag vill se det ändå :D Annar En av dom Skysstaste Trailern jag sett :D
du är 14 men kan inte stava för 5 öre Verkligen inte värkligen

bostromtom sa:
Adam Lätt Bäst i Den :D
Han ÄR lätt bäst i den.... tar ca 20 sec att kolla igenom texten och se så det är någolunda rätt..

thom8

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
nice film, men hade kunnat varit lite kortare, ni kunde ha valt ut dom absolut bästa klippen o inte haft så många 3or o 5or med. men annars schysst, o orka vänta till i höst för att se vad som hände med han som fick fett me air i cornern :(

Senast ändrad:

KevinH

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
hihi sebbe inte visste jag att det hade kommit upp en ny film på oss :P grymt mkt bättre den nya än den gamla här var nästan alla med i den juh xD grym redigering och bra låt och bra åkare fan att jag missa den däär we backflip adam, var juh grymt bra på film ! xD

bya-jibbarn

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
är de från storklinten? såg ut som det med hoppet o liften. ett fint hopp! hur lång platå är de där? är de värt o komma o teste? fin rulle. välkommna till luleå o köra lite

Fat-O

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
bya-jibbarn sa:
är de från storklinten? såg ut som det med hoppet o liften. ett fint hopp! hur lång platå är de där? är de värt o komma o teste? fin rulle. välkommna till luleå o köra lite
jajjomen klart de är storklinten =D=D hmm, de är kanske 4-5 meters platå... personligen tycker jag de är för kort men menxD =D=D tacktack, du är åxå välkommen till klinten ;) =D=D

dif_89

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
aah, det var ju nice hopp. ni är riktigt bra. men den var jävligt tråkig å kolla på. värdelös musik och fan samma hopp hela filmen typ. eller trailen.

KevinH

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
dif_89 sa:
aah, det var ju nice hopp. ni är riktigt bra. men den var jävligt tråkig å kolla på. värdelös musik och fan samma hopp hela filmen typ. eller trailen.
som sagt såå har vi bara 1 hopp en spine och en rail i backen och vi skriver juh de, det är grymt bra musik bara för att du gillar Britney Spears, det är sån musik det ska vara !

adamhermanson

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
props för redigering och några få klipp
de flesta klippen var tråkiga för upprepning av samma vinklar och samma trix hela tiden typ 3or o 5or blev bättre i slutet av filmen..

bulish

Ny medlem
[FILM] Destiny - trailer
bostromtom sa:
haha tom nice backflip över spinen där :D vill se hela klippet :) haha hörde att du bröt nånting? haha tummeupp för dig tom =D

Erik

Aktiv medlem
[FILM] Destiny - trailer
fint, tycker dock inte att ni ska göra för många trailers eftersom att då kommer ju alla ha sett allt när filmen är klar.

men riktigt nice trailer

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp