filmer från videkameran?

Victors

Aktiv medlem
filmer från videkameran?
sup,

har precis fört över klipp från min videokamera, men när jag ska spela upp det så funkar det varken i vlc, divx eller windows media? eller jo man kan spela upp det i windows media men då kommer endast ljudet...
någon som kan hjälpa till?

EDIT: försökte söka efter trådar som har samma topic, men hittade inga? rätta mig om jag har fel...

Senast ändrad:

WITMatrix

Ny medlem
filmer från videkameran?
Men den är till för att skriva i oavsett om man vill ha en snabbt svar eller inte, folk kollar säkert lika mkt i den tråden som någon annan.
Annars svämmar det över med trådar av samma kaliber plus att det blir lättare för en person med samma problem att senare hitta svar!

Senast ändrad:

Victors

Aktiv medlem
filmer från videkameran?
WITMatrix sa:
Men den är till för att skriva i oavsett om man vill ha en snabbt svar eller inte, folk kollar säkert lika mkt i den tråden som någon annan.
Annars svämmar det över med trådar av samma kaliber plus att det blir lättare för en person med samma problem att senare hitta svar!
mitt problem är inget redigeringsproblem? jag har problem med att spela upp filmen, inte redigera den? om jag skulle skrivit i den tråden så hade ju jag brytit topic, och det vill ni väl inte?

Dr_Snow

Ny medlem
filmer från videkameran?
Kan ju ha att göra med att få (om några?) spelare klarar av att spela upp okomprimerad DV-video? Prova att importera in i redigeringsprogram och exportera.

Jag är inte het på redigering men rent logiskt borde det vara ett alternativ.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp