johan Administrator 2013-04-09 Finalisterna i Superunknown X #1 Tisdag: Alex Dorszynski Shay Lee Måndag Jakob Lundberg Hugo Pelletier Totalt blir det 10 finalister.
johan Administrator 2013-04-10 Finalisterna i Superunknown X #5 Två nya finalister. Onsdag: Dom Laporte Anton Jansson
magnusericsson Ny medlem 2013-04-10 Finalisterna i Superunknown X #6 Jakobs jävla switchlandningar är helt sinnes!
johan Administrator 2013-04-12 Finalisterna i Superunknown X #9 Skämshatten på. Senast ändrad: 2013-04-12
AugustAhlnas Ny medlem 2013-04-12 Finalisterna i Superunknown X #10 johan sa: Ytterligare en svensk presenterades idag. Monday April 8th: Jakob Lundberg Hugo Pelletier Är det verkligen måndag idag Johan? Nu har du nog länkat fel eller tänkt helt fel. Klicka för att se resterande...
johan sa: Ytterligare en svensk presenterades idag. Monday April 8th: Jakob Lundberg Hugo Pelletier Är det verkligen måndag idag Johan? Nu har du nog länkat fel eller tänkt helt fel. Klicka för att se resterande...
AugustAhlnas Ny medlem 2013-04-12 Finalisterna i Superunknown X #11 Är dom jag kan se att ni inte lagt upp. Hyllengrens är min favorit och han förtjänar att vinna. Jävligt soft stil.
Är dom jag kan se att ni inte lagt upp. Hyllengrens är min favorit och han förtjänar att vinna. Jävligt soft stil.