Fler som vill säsonga 21/22?

Runaway

Medlem
Tjena!
Jag går i starka tankar på att göra en säsong i alperna nu 21/22 och tänkte därför göra en shout out och se om fler går i samma tankar! Är 29 och gjorde en säsong i Val D'Isere 16/17 vilket var bland det bästa, så känner därför att det är hög tid för en säsong till samt att upptäcka en ny alp-ort! Är främst ute efter göttig skidåkning, bra häng och öl än sena festkvällar! Någon mer som går i liknande tankar och vill slå sig samman? :)

ladenstar

Ny medlem
Tjena!
Jag går i starka tankar på att göra en säsong i alperna nu 21/22 och tänkte därför göra en shout out och se om fler går i samma tankar! Är 29 och gjorde en säsong i Val D'Isere 16/17 vilket var bland det bästa, så känner därför att det är hög tid för en säsong till samt att upptäcka en ny alp-ort! Är främst ute efter göttig skidåkning, bra häng och öl än sena festkvällar! Någon mer som går i liknande tankar och vill slå sig samman? :)
Jag har säsongat på mindre skidorter i sverige tidigare och vill testa alperna och någo t större. Jag fokar också på snowbaordåkningen,bira,bastu och allmänt chilla. Har du hittat något eller fortfarande sugen?

murdi

Medlem
Hej!
jag går också i lite säsongs-tankar!
vill åka så mycket bräda som möjligt :))
Har säsongat i cervinia o la Rosiére innan, är nog mest sugen på någonstans i Italien eller Österrike för att försöka hålla ner utgifterna lite :)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp