förra årets bästa skidfilm?

ME2

Ny medlem
om du menar 03-04 så var det The Scanners.. bästa svenska var white trash . 04/05 så Not another ski movie. bästa svenska var pass it on. Så tycker iallafall ja! ( har inte sett yearbook ännu.. skäms lite..)

N

nille

Guest
Japp! håller helt och hållet med manga. men man får inte glömma session1242 heller! grymt skön

Fredrik_88

Ny medlem
Yearbook e skön men men ja tycker att The Scanners och session 1242 är bra me dom har olika saker som inte går att jämnföra.

N

nille

Guest
Yearbook känns för sattsad på ngt sätt. bara massa vräkiga grejjer, inget som känns snyggt, förutom när dom filmar runt åkaren med helikopter då han är i luften. Sen tycker jag att det fattas massa bra åkare!! fujas, olsson, easley osv

Jespr

Ny medlem
niklasH: Hmm, saknas massa bra åkare?
Tror du inte att i alla fall Easley och Fujas
skulle få vara med <om de inte var skadade>?
Yah, check the background first.

För övrigt anser jag att Focused är den bästa
skidfilmen som någonsin har skapats. Det finns
ingen måtta på hur vacker den är. Musiken är
perfekt till perfekt åkning.

A

ASberg

Guest
03-04:Focused/white trash,båda är grymt bra på olika sätt,tråkigt att amerikaner fortfarande "ratar" svenska åkare.

04-05:NASM,den täcker så extremt många områden och visar att europa är helt sjukt bra.

BBQ

Ny medlem
Har precis sett Yearbook... inte alls lika bra som Focused eller dom sista skimovie filmerna, synd. Trist att
ovan nämda akare ej e med och att Morrisons klipp e jätte kort. Även sunkit att Polards klipp e för kort.

Har ej sett nan annan sa jag kan nog ej svara rent pa fragan.

cerro

Ny medlem
Jag skilljer väl mig lite ifrån mängden då. Säger helt klart High Life, skönaste filmen som fanns då, den med
sverre och kaj hade varit hur grym som helst och inte bara jibb.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp