Fondvägg!

Fondvägg!
Tjena!

Jag tänkte fixa en fondvägg till mitt rum och har planerat att ha något slags skidtrick typ en Cork 5 tail eller något sånt där snyggt. Men det gäller att om jag ska dra ut den så måste jag ha den i en väldigt hög upplösning. Och den ska vara lite speciell eftersom den ska upp på väggen. Men om det är någon som har någon riktigt bra bild så skulle jag vara väldigt tacksam! :)

Tack i förhand!

***UPDATE***

tom_wallisch.jpg

Något liknande, men måste ha ett orginal så man kan trycka upp den.

Senast ändrad:

CookieMonster

Aktiv medlem
Fondvägg!
har länge tänkt på att göra precis samma sak! funderar på att ta någon mer oldschool bild eftersom dagens "jibbing" (hatar ordet jibbing) utvecklas hela tiden och nästa år tycker kanske alla att det är fult med baggy kläder och det coolaste som finns är fartdräkt... funderar på något i det här stuket...

Senast ändrad:
Fondvägg!
CookieMonster sa:
har länge tänkt på att göra precis samma sak! funderar på att ta någon mer oldschool bild eftersom dagens "jibbing" (hatar ordet jibbing) utvecklas hela tiden och nästa år tycker kanske alla att det är fult med baggy kläder och det coolaste som finns är fartdräkt... funderar på något i det här stuket...
Faktiskt! Det skulle vara häftigt! men jag tänkte att det skulle vara lite ungdomligt och man ska lixom kunna få den där känslan när man hänger i luften du vet. Men riktigt bra idé bara de att du har samma problem som jag med att hitta den perfekte bilden...

hellbergarn

Ny medlem
Fondvägg!
CalleChristiansen sa:
hellbergarn sa:
Tja!
Jag har tyvärr ingen skidbild men kan bjuda på en riktigt högupplöst bild av annat slag om du önskar.
Ta en titt på min hemsida och se om du hitta något du gillar:
Stefan Hellberg Photographer Luzern

Du hittar min mail på sidan så kan jag skicka över en högupplöst kopia.
Härligt! Jag ska sätta mig och kolla igenom dem i eftermiddag!

MVH Calle
Trevligt att höra!
Du hittar min mail under:
http://stefanhellberg.com/contact-2/

Freeride mailen funkar sådär och jag kollar den sällan.

Hörs!

PNyberg

Aktiv medlem
Fondvägg!
Min röst lägger jag på ZackariasLs förslag! Tokgrymt!

För att få tag i någon sådan bild så kan du ju höra av dig till någon av de äldre fotograferna som säkert har kilometervis med gamla coola bilder!
Felix StClair Renard tex?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp