Free Radicals 4

fakiedropdude

Ny medlem
nån som fått free radicals 4än????????????

kunde dom inte bara fixat någon enkel orderbekräftelse när man beställde? argh

johan

Administrator
Orderbekräftelsen las till senare. Så de som gjorde beställningarna i början har inte fått någon orderbekräftelse. Men de som göra nya beställningar får en.

Gäller de beställningar som är gjorda på freeride.nu

Tom_Karlsson

Ny medlem
Om man beställde filmen(free radicals 2001)innan den 30e oktober här på freeride.nu, så måste man beställa om, om man ska få nån film.
Eller?????

johan

Administrator
Nej, nej. Alla beställningar har kommit fram, ända skillnaden var att man inte fick någon orderbekräftelse.

fakiedropdude

Ny medlem
VAAAAAAAAAAAAA?????

det e ju jälit viktigt att jag får svar på detta så att jag inte dubbelbeställer, nåpn måste väl veta????????

tack på förhand och suopervänliga hälsningar
fakiedropparn"

topptursbananen

Ny medlem
Fick den för 2 och 1/2 vecka sen + en till som jag skickade tillbaka (dubbelbeställt på nåt vänster???).
Ruggigt bra film, eller snarare förbannat ruggigt bra film.

Själv far jag till Tärna i eftermiddag, över 90 cm snö........ Det ROCKAR FETT.

Hare gott alla friåkare / Jange

Siggemo

Ny medlem
Har fått filmen för ca 2 veckor sedan! Bra film men så mkt bättre än de andra vet jag inte om den är.

fakiedropdude

Ny medlem
fick också den för två veckor sedan.
ruggigt bra film. jämfört med vad då. dom gamla kanske.
men jesper rönnbäcks del i 3:an är och förblir nåt av det häftigaste på skidfilm.
mycket bättre filmat än tidigare, musiken passar väldigt bra till åkningen( mer än tidigare).
tyvärr fattas det ju något riktigt extremt, man har sett allt förut. kunde inte sverre hoppat ännu längre!
budgeten är ju ett problem för downfilm för om man inte jättegärna villse svenska åkare finns det ingen anledning å köpa free radicals.
jag säljer den förresten, se min annons. bland annonser!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp