Free Radicals nya film

xalime

Ny medlem
Tja! Någon som vet när freeradicals nya film kommer.. vilka åkarna är och vad den kommer heta?
har slagit vad med en kompis om att man säkert kommer få se lite skön telemarksåkning av frodde eller nån annan nykomling i filmen.. någon som vet?

Tom

Ny medlem
hoppas den blir bättre än serious. den var väldigt tam i jämförelse mot white trash, som är den bästa filmen i serien tycker jag. och det är för överigt en av de bästa skidfilmer som gjorts.
men jag tror på filmen, bara ni inte gör en serious 2,. så kan det bli grymt. annorlunda koncept är alltid välkomme.. :)

JWester

Medlem
Hej,

Jag kan berätta att det kommer bli en porrfilm, sköna aktörer, sköna toys, sköna linjer. Samma stuk som förra årets succe Serious, alltså annorlunda koncept än dem flesta andra porrfilmer. Vilket jag personligen tycker är bra för utvecklingen av porrfilms industrin i framtiden.

Trailer, info om film, aktörer, samnt annat runt filmen kommer komma snart. Så håll ut!

Jag har nu suttit och onanerat hela veckan och det ser lovande ut kan jag avslöja.

På åteseende!

Mvh Marcus Hansen /Downfilm

Nu har det kommit upp lite fakta om filmen på Iceman http://www.iceman.se/index3.asp

"Rising from Down Films featuring riders like: Robert Olsson, Per Huss, Magnus Loo, Marja Persson, Johan Fahlström, Emanuel Hedvall, Jacob Wester, Anton Silvola, Erik Strand, Stina Jakobsson, Cristian Wiesner, Torkel Karoliussen, Fred Syversen, Asbjørn Eggebø Næss, Rickard Jarheim and more. Presented to a smash hit soundtrack"

Nojlas

Ny medlem
Hoppas på mycket skön puder-porr.
Frode kommer förmodligen inte vara aktör då han tillverkar porrkläder åt porrindustrin numera...

Rising, är inte det lite väl porrigt namn förresten?

Häpphäpp!

Tom

Ny medlem
jag tycker downfilm förösker för mycket med sin serie. de vill bli accepterade av svenska folket som en vanlig film. de försöker få med så mycket blandat i åkningen att det bara blir dåligt. som förra filmen var så kan den knappast mäta sig med någon jib film eller stora berg film. tycker dom på downfilm verkar ha lite konstig syn på det där med att göra skidfilm, och är väldigt rädda att förnya sig, alla filmer har vart den andra filmen likt. och en senaste filmen var verkligen den sämsta i serien.

det krävs lite för att de ska kunna få tillbaka sin forna glans. bland annat få lite struktur på filmen, och inte ta med allt som är bra. det blir inte bra.

om man ska se på fonten på rising, kommande filmen, så ser det mer ut att vara en gettho film än den stilrena white trash. och endera har de tagit kraft tag i jibbgrenen, eller så blandar de lika mycket och gör det hela ännu sämmre.. att deras sponsorer inte ser det..

G

GODman

Guest
Nej!

Jag tycker freeradicalsfilmerna har blivit usla. De är i klass med en bra amatörfilm.

kimaeh

Ny medlem
Tips på bra filmer är tex. Yearbook, Session 1242, Strike, Teddy bear crisis och en hel del andra. De är orgasmable!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp