Tack! superkul att höra! Snart kommer en artikel ut på framsidan som berättar lite om ändringarna.mattiaswij sa:Ingen bugg, jag trodde bara att jag var inne på fel sajt när den ändrade sig samtidigt som jag var inne. Första sidan såg ut som vanligt men när jag klickade mig framåt pågick metamorfosen.
Nya utseendet ser bra ut!
/Mattias
Bra idé. Kan väl vara en lösning på en av Vattendroppes synpunkter också. Eller vad tror du, Johan?HeLium sa:Jag upplever det som att det inte är lika lätt att få överblick som tidigare. Kanske ett så simpeltgrepp som olika bakgrundsfärg på varannan rad förenklar?
Jag tycker det låter som en ypperlig lösning på mitt problem med forumet!Heddious sa:Bra idé. Kan väl vara en lösning på en av Vattendroppes synpunkter också. Eller vad tror du, Johan?
Forumrutan har flyttat till högerkolumnen.LawndartGustav sa:Jag såg inte nya inlägg på förstasidan, går det att ställa in eller har jag missat något?
vad har du emot orange?MarkusO sa:Trådlistan i orange..? Är det bra..?
Aaha. så långt tänkte inte jag. Jag bara *dissa inte min favoritfärg*.Hasse_Lindborg sa:Enig med MArkusO. Orange och vitt är inte bäst för färgblindhet..
Ahh Det vara bara en testkommentar som jag snabbt tog bort. Syns det fortfarande under senaste aktiviter att jag ska ha skrivit en kommentar?Hasse_Lindborg sa:Johan ser inte kommentarerna. Ser att du har kommenterat en artikel men ser inte din kommentar.
Nopejohan sa:Ahh Det vara bara en testkommentar som jag snabbt tog bort. Syns det fortfarande under senaste aktiviter att jag ska ha skrivit en kommentar?Hasse_Lindborg sa:Johan ser inte kommentarerna. Ser att du har kommenterat en artikel men ser inte din kommentar.
Skulle den störa mindre om man behöll den men ändrade den så att den går helt i samma blåtoner som kartan på högersidan? Dvs inget grönt och brunt som kan störa ögat? Bara finurlade lite..Vattendroppe sa:Riktigt snyggt nytt utseende måste jag säga! Tre saker på rak arm (inte buggar, mer designkommentarer):
* Jag tycker den nya "bakgrundsbilden" (med en skidåkare till höger och en fransk (?) stiliserad karta till vänster) är något sämre än den förra. Den är helt enkelt inte tillräckligt anonym för min smak och tar uppmärksamhet från det riktiga innehållet. Framförallt tycker jag det är "vänsterdelen" av bilden (med skidåkaren) som stör, även om det är en bra bild![]()
Jag ska inte svära på det med, men det är mycket möjligt. Generellt sett tycker jag att bakgrunsbilder ska vara väldigt anonyma, det jag funderar på är om det blir för mycket detalj i bilden med skidåkaren.Heddious sa:Skulle den störa mindre om man behöll den men ändrade den så att den går helt i samma blåtoner som kartan på högersidan? Dvs inget grönt och brunt som kan störa ögat? Bara finurlade lite..
Missade den. Mitt fel...Heddious sa:Hasse, om du menar i forumet så finns det en knapp överst på varje sida där det står "visa trådens första inlägg".
Jag kan också meddela att på skärm med lägre upplösning ter sig bakgrunden betydligt mer anonym.Heddious sa:Skulle den störa mindre om man behöll den men ändrade den så att den går helt i samma blåtoner som kartan på högersidan? Dvs inget grönt och brunt som kan störa ögat? Bara finurlade lite..
Här hittar du RSS-flödet för skidskvallret:Joye sa:Sen önskar jag mig RSS för rykten, om de nu kommer komma lite mer spontant https://www.freeride.se/category/notiser/