Freeride.eu

A

aaaaaaaaa1231

Guest
Jag tror länken kom idag men sidan har nog funnites ett tag.

P

pizzaaugust

Guest
störande förnär man varit inne på den o ska in på svenska freeride så skriver man fre i adressfältet så måste man gå ner fler steg för att komma till .se. för .eu hamnar ovanför.. typ

Dr_Snow

Ny medlem
Pizzaaugust sa:
störande förnär man varit inne på den o ska in på svenska freeride så skriver man fre i adressfältet så måste man gå ner fler steg för att komma till .se. för .eu hamnar ovanför.. typ
Använd bokmärken så är problemet löst.

B

BigAir

Guest
Det är någon slags klon.
Bilderna härifrån kommer in där också, fast inte våran forumtext.

Är vi medlemmar där?

Nhi

Medlem
BigAir sa:
Det är någon slags klon.
Bilderna härifrån kommer in där också, fast inte våran forumtext.

Är vi medlemmar där?
Ja, tydligen, jag loggade in med mina användaruppgifter. Och det är samma siffror på antal medlemmar och så...

Det är samma sida. Vi blev klara med översättningen för ngn vecka sedan och nu är det lite finslipningar kvar att göra. Sen får man se vad som händer med den. :)

//d

PS. Hittar ni några felöversättningar, jag är helt övertygad om att det finns, så skicka gärna ett FR-mail till mig med länken till felet. DS.

Senast ändrad:

thom8

Ny medlem
men vadå, är det någon som sitter o översätter allt som skrivs i alla forumtrådar på freeride.se? eller är det en egen sida där man måste skriva på engelska?

Dr_Snow

Ny medlem
Waster sa:
thom8 sa:
men vadå, är det någon som sitter o översätter allt som skrivs i alla forumtrådar på freeride.se? eller är det en egen sida där man måste skriva på engelska?
Verkar vara en egen sida då det inte verkar finnas mer än 4 forum trådar!
Men do'h!
Det är en internationell variant av Freeride (självklart samma site i bakgrunden, bara språket är bytt), med ett eget forum och egna artiklar/recensioner och så vidare. Inte så svårt att förstå, eller?

J

JoInt-1992

Guest
Länken kom typ igår lördag 2/12-06 om du menar de me amerika flaggan nere i hörnet:D

thom8

Ny medlem
Dr_Snow sa:
Waster sa:
thom8 sa:
Verkar vara en egen sida då det inte verkar finnas mer än 4 forum trådar!
Men do'h!
Det är en internationell variant av Freeride (självklart samma site i bakgrunden, bara språket är bytt), med ett eget forum och egna artiklar/recensioner och så vidare. Inte så svårt att förstå, eller?
ber så hemskt jävla mycket om ursäkt, nu vet jag att du är bäst Dr_Snow. ska kolla efter lite noggrannare nästa gång då, så du får lite mindre att göra.

hellbergarn

Ny medlem
Nojlas, ojojoj ta det lugnt, jag har kollat och uppfattade det som om dom hade andra eftersom jag inte sett nyheten om X-games på .se men det kan hända att sidan också är dåligt uppdaterad och det var därför jag undrade.

Men du är ju trotts allt prylbög, rutinerad vattenpipsrökare och tvefaldigt blåblodig så du har ju all rätt att tjura.

Ber om ursäkt att jag inte undersökte saken mer ingående och tyvärr lät mig fråga andra på forumet. Hade tydligen fått om bakfoten att syftet med ett forum delvis var att dela information och kunskap på enklaste vis för att själv spara arbete.

Senast ändrad:
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp