Frozen. Vad som händer när du fastnar i liften.

martindahmartin

Ny medlem
alltså, tycker den här filmen verkar lite seg, känns inte som det blir så mycket till handling av att bara se några pers uppe i en sittlift en natt ;) menmen, ska ändå se den, är nog mest troligt roligare än jag tror!

Jibberisch

Ny medlem
Alltså,

Det där är ju redan gjort. Stig Helmer Olsson och Ole fastnade väl i liften för en massa år sedan? Dom firade sej ner...

Nojlas

Ny medlem
jennieolofsson sa:
Jag har själv fastnat i liften, (...)
Verkligen? Tell me about it! :p

Tveksamt om frozen ens kvalar in till en C-film...
Nej, jag skulle vilja tipsa er alla om två skidrullar med action, romantik, kärlek, intriger, humor, lite naket :D - men framförallt - en sjujäkla massa stenhård skidåkning.

Aspen extreme:

Hot dog the movie:

Lee-nus

Aktiv medlem
jag trodde detta var ett skojprojekt där nån FR-nisse med mycket fritid knåpat ihop en affisch till en film som inte finns. när jag sedan såg att det fanns en trailer var jag övertygad om att det skulle vara en komedi.

hade varit bättre om de la ner produktionskostnaderna på anläggningen i fråga i stället!

Jibberisch sa:
Alltså,

Det där är ju redan gjort. Stig Helmer Olsson och Ole fastnade väl i liften för en massa år sedan? Dom firade sej ner...
Haha så sant så sant. Troligen är det nån amerikansk regissör som har sett sällskapsresan och bestämt sig för att göra den americano style. Lite som dom gör med \"Låt den rätta komma in\" och Stig Larsson-trilogin.

jennieolofsson

Ny medlem
Nojlas sa:
jennieolofsson sa:
Åh åkte in en minut innan stängning. Hade ögonkontakt med liftvärd och allt kändes precis som vanligt. På vägen upp blev det ett par stopp som var lite längre än vanligt, men liften startade igen efter fem-tio minuter. Förutom sista gången när jag var nästan uppe, med bara ett litet krön kvar till bergstation. Tiden gick och jag började väl bli lite otålig, var runt 15-20 minusgrader och inte helt vindstilla. Till slut plockade jag upp en iskall mobiltelefon med ytterst lite batteri och ringde några samtal. Till slut kom liften igång och jag fick ta ett trevligt åk ner i en väldigt tom backe. Inga bestående men från den här upplevelsen förutom en skraj mamma. ;)

Ringostar

Ny medlem
Skådespeleriet är på hög nivå, realismen likaså... Måste vara bästa filmen jag sett... Vette fan om jag vågar åka mer bräda nu...

Johan_Nordin

Ny medlem
När man kollar på filmen så känns det sjukt lågbudget över allt.

Filmen va riktigt kass, trodde inte att den skulle vara så dålig, förutsägbart, typiskt amerikanskt!

v-larsson

Ny medlem
jennieolofsson sa:
Nojlas sa:
jennieolofsson sa:
Åh åkte in en minut innan stängning. Hade ögonkontakt med liftvärd och allt kändes precis som vanligt. På vägen upp blev det ett par stopp som var lite längre än vanligt, men liften startade igen efter fem-tio minuter. Förutom sista gången när jag var nästan uppe, med bara ett litet krön kvar till bergstation. Tiden gick och jag började väl bli lite otålig, var runt 15-20 minusgrader och inte helt vindstilla. Till slut plockade jag upp en iskall mobiltelefon med ytterst lite batteri och ringde några samtal. Till slut kom liften igång och jag fick ta ett trevligt åk ner i en väldigt tom backe. Inga bestående men från den här upplevelsen förutom en skraj mamma. ;)
Hahahahahaha

eHogstrom

Aktiv medlem
Såg den här för nån dag sen. Fantastiskt bra film!
Jag tycker synd om er som inte sett den än.. oj oj oj realism på hög nivå.

CHjohn

Ny medlem
grymt seg å enformig,och varför går inte vargarna på henne när dom är typ en meter ifrån henne

O

OggaN_S

Guest
Tänkte bara varna er, tamefan den mest orealistiska filmen jag någonsin sett, tur att dom tänker på säkerheten i USA. Och den är helt värdelös, dom sitter i en lift i en timme och snackar typ.... seg!

Bjenne

Ny medlem
Väldigt enformig film då det i princip är samma scen hela filmen rakt igenom. Dessutom avslöjar trailern alldeles för mkt av vad som kommer hända.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp