Fylla lägenhet i St Anton

Lajni

Ny medlem
Hej!
Vi är just ju 3 personer som har en 6-manna lägenhet på kroken nere i st Anton. Inget är bokat än då vi har svårt att fylla den med folk och folk hoppat av i sista sekunden p.g.a ekonomiska skäl. Jag tänkte bara kolla här hur stort intresset är och om någon är sugen på att bo med oss!

Lägenheten är på cirka 90 kvm och ligger i St Jakob. Vatten, el samt internet ingår i hyran som ligger på 25 euro per natt och person.

Det är jag, min flickvän och en polare som är sugna på att åka ner. Vi är alla 19 år gamla och kommer från Skåne. Kommer förmodligen ha en bil med ner då vi känner att det underlättar hela vistelsen. Vi kommer stanna hela säsongen och vill att de som bor med oss också gör det så ingen sitter i skiten rent ekonomiskt.

Vi letar seriöst folk som uppskattar skidåkning, kan respektera andra och sköta sig i lägenheten samtidigt som det är lika viktigt att ha roligt tillsamman. Enligt de "Landlordsen" vi snackat med verkar det som de inte uppskattar fester i lägenheterna och man kan lätt bli vräkt. Därför vill vi hitta liksinnat folk som gillar att dricka öl men lämna festen utanför lägenheten och prioriterar skidåkningen!

Hör gärna av dig på PM om du är sugen!

Senast ändrad:

sarmal

Ny medlem
När hade ni tänkt åka ner och hur mycket kostar det? Jag har jobb fram till sista december men kommer gärna ner till nyår och stannar sedan hela säsongen ut!

Daxel

Ny medlem
Tjo!
Jag och min polare ska ta en paus från studierna och har spanat in St Anton. Vi hade tänkt att åka ner i mitten av Januari till mitten av Mars. Första prio för oss är att pumpa puder men att ta en öl efter åkning är ju också nice! Då vi inte kommer kunna vara där nere hela säsongen förstår jag att ni är mer intresserade av att hitta andra roomies. Men tänkte ändå att det kan vara värt att visa intresse.

Mvh Dan-Axel Bolander

LmAndersson

Ny medlem
tjenare! Jag är också 19 år och st Anton är spikat för vintern. Är as taggad för en fet säsong med prio skidåkning och schysst puder. Men letar lägenhet atm, hör verkligen av er om ni fortfarande behöver plats att fylla ut :) min mejl är linn.m.anderssom@me.com eller lägg till mig på fb, Linn Andersson

HampusFallsjo

Ny medlem
tja! är en kille på 21 som är sugen på att dra ner:D men har tyvärr ingen att åka med:/
är en skön kille som inte är svår och är van vid att bo med andra och skulle också vilja stanna hela säsongen:) och såklart tycker jag om att åka både skidor och snowborad!!

vill ni veta mer så har de bara att hojta!! :)

H

henrik210

Guest
Hej! Är intresserad i ert boende, tänkte bara fråga vart i Skåne ni bor? Svara PM eller här!

OzzyHolmkvist

Ny medlem
Tjena! Jag o flickvännen e sugna på o honka! Prioriterar skidåkning över drickandet men öl är alltid jäkligt gott. Ingen utav oss är nå riktiga party prissar direkt.
Hör gärna av er!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp