gamla Edge på ZTV hemvideo m bl avattensnowboard

doppelmayer

Ny medlem

Någon som kommer ihåg gamla Edge TV? Det var innan carvingskidans genombrott, då skidåkarna körde på gamla raka skidor i bigjumpen, de som vågade, och kallades "pinjagare" :))

Sveda

Ny medlem
2-plank var bättre än så, det var, det var något helt underbart.

Inte 80-tal heller, jag var väl 12-13 år eller nått när det gick, det var som Richter, jibbing ;)

doppelmayer

Ny medlem
okej, ja dom var grymma, det var niklas hyland som producerade dom tror jag. Förresten, går det ens något bräd, skid, skate-program på tv nuförtin? På svensk tv alltså? det saknas

EriX

Ny medlem
2-plank, jag har dvd:n med alla avsnitt! och det är tidigt 2000-tal vi snackar om.

Edge-tv ja fy fan det var tider det även gamla edge mag.

Tidningen Vertikal då? själv har jag alla nummer.

doppelmayer

Ny medlem
vertikal ja, kommer ihåg, bra grejer!
aa, 2-plank och richter i början av 2000,
dåligt att det inte finns kvar, borde ju vara många som gillar och kolla på sånt.

Senast ändrad:

Sveda

Ny medlem
När Niklas Hyland röst hörs när han öppnar programmet och berättar om vad vi kommer få se i dagens program det tillsammans med introlåten som jag tror är nån låt från Red HOt Chillipeppers då vet man att man har hamnat rätt. Det är sånt som gör att man får nostalgirysningar!

http://svt.se/2.26106/1.314360/nypremiar_for_richter_mot_simon_ax

Richter gjorde ett bra jobb...
Men jag tror att freeride.se dödade det tv-programmet, tyvärr.

jibbkrille

Ny medlem
tungt som fan me väsjö, 97 också! :D

Håller med om att richter va grymt, bästa som visats på tvn.

Senast ändrad:

Sveda

Ny medlem
Att programmet Richter blev överflödigt, man kunde se sammandrag, läsa intervjuer, kolla på film m.m här istället.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp