gjuta sulor sälen.

HampZz0n

Ny medlem
Tjo

söker seriös butik i sälen området som gjuter sulor, bor i hundfjället men har tillgång till bil.

Stadium och intersport räknas inte som seriösa enligt mig.

Lima-ko

Ny medlem
Först och främst är det skillnad på Stadium/Intersport i Sälen och i Boarp, i Sälen gör de garanterat fler sulor än i många andra liknande butiker. Däremot kan de ju ha rätt bra omsättning på personalen men tänker mig att de som sysslar med sulor och pjäxor är en prioriterad kunskap (borde vara i alla fall) och bör därför ha en del erfarenhet (det är dock bara en vild gissning från min sida).

Kaisers skidbod på Sälfjällstorget är annars duktiga, kommer inte ihåg vad han heter dock, Fredrik tror jag?, men du blir nog automatiskt hänvisad till honom om du ber att få göra ett par sulor.

Senast ändrad:

jeppenator

Aktiv medlem
Säger som ovan, Kaiser på sälfjällstorget är väl det seriösaste du får uppe på fjället!

jeppenator

Aktiv medlem
Analkrut sa:
Selo sa:
gammal tråd, men vad tar de för det?
900kr för ett par sulor
Ett tillägg som är relevant att känna till är att TOBBE från alpingaraget numera jobbar med pjäxor/Sulor inne på skistars nya conceptbutik i gallerian på sälfjällstorget lindvallen. Jättestor satsning från skistar och dem har allt man någonsin behöver i pjäx-fixar väg. En av sveriges bäst utrustade verkstäder så om någon är i sälen med pjäxproblem kan det vara ett alternativ att ta en sväng förbi conceptbutiken!

Hawk100

Aktiv medlem
Och Cornelis driver nu nya Intersportbutiken bredvid Stadium outlet nere i dalen (snett mot Dalskidan)......

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp