Goggles för 4 åring

LuddePudde

Medlem
Goggles för 4 åring
Hej!

Tänkte sätta igång min 4 åriga dotter med skidåkning nu i vinter och undrar om någon har lite tips på ett bra goggles. Någon som har nån bra erfarenhet av någon specifik modell?

Nilber

Medlem
Goggles för 4 åring
om det inte ska vara julklapp så är de bästa att prova så att det passar din dotters ansikte och ihop med hjälemen( inget tryck över näsan, sitter bra, inget tryck vid ögonen)
Min 5 åring kör ett par scott som vi köpte förra året på xxl. Tidigare körde hon en Giro barnmodell som också satt bra.
Kommer inte ihåg exakta modeller. Sen har du bland annat Bliz som har rena junior/barnmodeller

LuddePudde

Medlem
Goggles för 4 åring
om det inte ska vara julklapp så är de bästa att prova så att det passar din dotters ansikte och ihop med hjälemen( inget tryck över näsan, sitter bra, inget tryck vid ögonen)
Min 5 åring kör ett par scott som vi köpte förra året på xxl. Tidigare körde hon en Giro barnmodell som också satt bra.
Kommer inte ihåg exakta modeller. Sen har du bland annat Bliz som har rena junior/barnmodeller
Hej!
Tack för ditt svar. Rimligt att gå och prova, så det kommer jag göra. Tack för tipsen

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp