Gräft Style Jam 27 Feb (NYTT)

Toomp

Ny medlem

Den 27 februari är det dags för en styletävling i Gräftåvallen (Bydalsfjällen) för både snowboard och skidåkare.
Gräftåvallen ligger ca 7 mil från Östersund!
Det kommer att vara ett hopp med en lite större kick och en lite mindre kick på sidan för de yngre deltagarna. (Hoppen kommer inte att vara de största!)

Man kan anmäla sig på plats eller genom att skicka ett fr mail till mig med: Namn (för och efternamn), Födelse år och om du åker Skidor eller Snowboard.
Man får en nr lapp när man betalar!

Det kommer att kosta 40kr och då ingår liften!
Är du med och tävlar har du chans att vinna fina priser från Dope Clothing, SOS, Cykelogen och Aloha!
Alla åkare får Red bull för att orka shreda längre! Red bull kommer även upp med suggan som kommer att bjuda på skön och bra musik under hela dagen!

Schemat för dagen: (med reservation för ändringar)
11.00 - 11.30 Inskrivning & uppvärmning
11.30 - 12.00 Uppvärmning
12.00 - 13.30 Kval
13.30 - 14.30 Kvarts final (de 6 bästa)
14.30 - 15.30 Final (de 3 bästa)
16.00 Prisutdelning

Åldersgrupper: 2010-00, 99-95, 94-->

OBS# All åkning sker på egen risk!
HJÄLM TVÅNG!!!

Det kan vara en bra uppvärmning för Jibacademy i Åre!
Alla som vill komma och fota, filma eller bara titta på är också varmt välkomna!
Försäljning av mat kommer att finnas i närheten av hoppet!

Har ni frågor går det bra att skriva ett fr-mail till mig så svarar jag så fort som möjligt!

Vilka kommer?

Vi får hoppas på att vädret blir bra och hoppas vi syns i Gräftåvallen!!
MvH H82 Productions och alla sponsorer!

Senast ändrad:

jo_jibber

Ny medlem
uppe i bydalen den 13-27, då vi har sportlov:P
kan säkert övertala farssan att stanna kvar under dagen för att jag och polaren ska kunna åka;)(Y)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp