Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
"En film om hur man gör en film" av Johan någonting vann guldpjäxan. "Enjoy" (Splendid productions!?)kom 2a tror jag, och "Jag är en jibber" (extremecover) 3a
En film om en film. Var sjukt bra. Nån som vet om det kommer en "Långfilm"?.... har för mig att snubben var från GBG också gör ju inte saken sämmre direkt!
hej. vi vann guldpjäxan
och det kommer att komma en film i höst, håll koll på min sida(NovaFilms) här på freeride efter trailer, länk kommer inom 2 veckor!
emil forss, jim johansson, lasse illis, johannes andersson, kristoffer edwall, rasmus hammar, jocke tidstrand, jesper guldbrand var nog dom som kom med...och jag då såklart, fast jag pratar ju mest
vi hade inget material från åre, så jag tror nog inte det spelar så stor roll
såg att ni hade en hel del från sälen faktiskt i eran rulle nova..
Tror inte en tävling kan inrikta sig enbart åp en ort, om det nu inte filmen ska användas i PR syfte för orten i fråga.. Men nu är inte guldpjäxan en sådan tävling så då lär det inte spela roll om det är inspelat på bakgården eller i whistler..