H.O.R.S.E - show?

D

Deleted member 80259

Guest
Hörde om det där, intressant koncept eller vad man ska säga.
Roligt med någon som testar något nytt, dessutom är ju GRIS riktigt skoj.

Det är GRIS, fast heter HORSE i staterna tror jag för PIG är ju lite kort.
Går nog ut på samma som med humpa bollen, men här gäller det att inte falla, möjligtvis att den med lägst dommarpoäng får en bokstav.

Kul hur som helst! :)

Rastavibrationer

Aktiv medlem
Om det kommer att vara som Tony Hawk-spelen så är det typ så att en person sätter ett trick och sen ska nästa slå det tricket (Poängen) fast jag förstår ändå inte ritkigt hur det ska gå till.

Josef_Winter

Ny medlem
åker man head to head och blir utslagen eller är det ett gäng åt gången? vem bestämmer tricken? åkarna eller nån dommare?

D

Deleted member 80259

Guest
Kanske man ska klara det trick nån gör utan att falla då?

Dupa

Ny medlem
I de versioner jag sett väljer åkare 1 ett trick och sedan ska alla efterföljande göra samma trick. sen åkare nr 2 osv
Finns också en variant där åkare 1 får ett trick som lottas fram och åkare 1 får lägga till variationer(typ åka in switch, grab om det inte är någon etc).
sjukt kul att se på faktiskt

Victors

Aktiv medlem
har sett på tv när man drar en lott och så ska man göra ett trick. riktigt underhållande ^^

P

pnntus

Guest
Fan va skoj tävling ! .. verkar det som iallfall ! synd att man inte kan va där bara :'(

D

Deleted member 80259

Guest
Fan vad sug, det stod ju till och med på hemsidan att det skulle köras Horse :(
Jaja, iallafall en rolig tävlingsform som jag tycker Olsson kunde peta in bland någon av sina kommande jossar eller så...

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp