Håller med dig helt och hållet, men om servicen är sämre än då man handlar via nätet, så låter jag närbutiken gå under. De ska inte hålla på med handel överhuvudtaget då. Detta är inget jag är förbannad på, men har bara konstaterat att ibland man betalar överpris för bara prylen.Det jag tycker du ska tänka på är att du genom detta bidrar till att dina lokala affärer på sikt kommer få stänga för att ”alla” köper på nätet.
Förstår dig och håller med, jag betalar gärna överpris för varan men då ska det ingå bra service. Är det dålig service så är nätet bättre, då slipper man prata med nån : )Håller med dig helt och hållet, men om servicen är sämre än då man handlar via nätet, så låter jag närbutiken gå under. De ska inte hålla på med handel överhuvudtaget då. Detta är inget jag är förbannad på, men har bara konstaterat att ibland man betalar överpris för bara prylen.
Snowboard räknas alltid.Räknas snowboardgrejor också eller?
Grabbar på blades då? Får inte dom vara med. Frågar så klart åt en kompis...Magnus A, är du ett företag som söker kunder? Känns som att forumet är till för skid-, bräd- och monoski åkare som vill hjälpa varandra att prylnörda lite, företag har nog en annan plats på sidan kanske
mvh Joel