Har boende i Bad Gastein

Figgchen

Ny medlem
Har två platser i Bad Gastein som behöver fyllas i en lägenhet som ligger ca 1 km från bahnhof.

"Apartment 5 has a very beautiful panorama view around the valley. "

Lägenheten är på 50 m^2 och i lägenheten finns kök/toa/dusch/bad. Den är fullt inredd, sängkläder och slutstädning ingår i priset.

Priset ligger på 4700 kr per person i månaden. Under vecka 5 är lägenheten uthyrd till någon annan, men annat boende kommer att ordnas av ägarna.

Kontakta mig SNARAST

Figgchen@hotmail.com

saaraa

Ny medlem
oooooh kan låta mkt intressant d där... letar nämligen boende just i just den dalen, hade dock tänkt mig BadGastein - något närmre SilverBullit:)
drar ner nästa helg - fortfarande aktuellt då....?

welle

Ny medlem
bad gastein coolt ställe e det nytt ställe eller har aldrig hört talas om det badgastein men aldrig BAD GASTEIN

EnterMan

Ny medlem
Tjenare har ni fortfarande kvar nagon plats??
Bor ni ihop med sara??
Slutar jobba i Kirchberg om ca en vecka och da behöver jag nagonstans att bo, har ni en plats över för en manad eller hela säsongen om man far nagot jobb.
hör av dig, mvh Tomas Pettersson

Chaa!
Jag är taggad på säsong i Österrike, syrran var i Bad Gastein för ett par år sedan och var helnöjd! Letar boende och goa gubbar/gummor att dela det med. Finns det forfarande plats? :)

Elisabeth

klanton

Ny medlem
ElisabethCarlholm sa:
Chaa!
Jag är taggad på säsong i Österrike, syrran var i Bad Gastein för ett par år sedan och var helnöjd! Letar boende och goa gubbar/gummor att dela det med. Finns det forfarande plats? :)

Elisabeth
Var ju drygt fyra år sedan tråden skapades så tror dom har hittat folk till lägenheten.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp