Head mad trix mojjo

R4ll3

Ny medlem
Head mad trix mojjo
TJo!
Undrar om det går att få tag på dom skidorna någonstans? O sen undrar jag även om det e någon som åkt dom o isåfall hur dom är.

Tack på förhand

Head mad trix mojjo
Kan vara svårt att få tag i Mojon denna säsong.
Jag kommer tillbaka med en recension när jag har vädrat mina 186:or för första gången.

Är det någon som vet vad "Mojo" står för? Man misstänker MOsely JOhnny eller kanske någåt med JOn Olsson?

//Herman

KRS

Ny medlem
Head mad trix mojjo
ringde precis till alpin garaget dom sa inget om att dom hade några mojo skidor! så där har nog fel!
går dom inte att köpa nu ?
söker nämnligen efter ett par mad trix skider men har inte hittat dom nån stanns än. nån som vet vart dom har dom i längd 172 ?

Bello

Ny medlem
Head mad trix mojjo
jo då.... dom går att få tag i... man kan beställa dom men det e lite svår att kirra från sverige nu som alla andra säger!!!
men nästa säsong... då ska jag köpa dom... Alpin garaget har definitivt dom då... dit åker jag!!! ha de

Bello

Ny medlem
Head mad trix mojjo
hur akn det stå för murder of jon olsson när dom heter mojjo.... det fattas ett ord!!! lr...????

antonn

Ny medlem
Head mad trix mojjo
nej dom heter mojo me ett J.

kan det inte bara vara ordet mojo som betyder typ stake? med tanke på att det ska vara en fetare o tuffare skida

per_eklund

Ny medlem
Head mad trix mojjo
jag har sett Mojo i kataloger och dom är typ 90mm i midjan så dom är grymmt breda..
vetefan om jag ska köpa mojo eller nästa års vanliga Mad trix..
ska överväga saken..

klaserik

Ny medlem
Head mad trix mojjo
De finns visst på Alpingaraget. Jag var där i helgen, men de hade nog bara ett par och det var inte rea på dem. Allt annat var det runt 20% på.

Klasse Kock

antonn

Ny medlem
Head mad trix mojjo
ok model jon alltså. kommer han att köra på dom på heltid eller kommer han bara ha dom för feta bc kickers o sånt? o fortsätta på vanliga mad trix i park...nån som vet?

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp