Haha, har förstås samma problem. Kan inte skicka iväg den.
Dessutom var jag väldigt nära att avsluta den i förtid p.g.a. frågorna. Enda anledningen att jag försökte göra klart den är att jag ville se om det blev samma för mig som för
@jonasqvitslund
Ett tips i all välmening. När man ber folk att delta i såna här undersökningar är man beroende av folks välvilja och då är det viktigt att undersökningen är seriöst utformad och faktiskt fungerar.
Bara för att undvika att låta som en ren jävla surkuk

ska ni få lite konstruktiv feedback.
Vilken musikgenre lyssnar du på?
Här måste man kunna välja fler alt. eller så måste ni formulera om frågan. Dessutom så bör det sista svarsalt. vara
Annat: inte
Övrigt:
Om genre överhuvudtaget är intressant att veta är det märkligt att det är så få möjliga alternativ OCH framförallt förstås att det bara går att välja en genre.
Går muffarna på din befintliga hjälm att ta av?
Här blir det också lite tokigt då jag gissar att ni vill ha ett Ja/Nej/Vet ej men ni vill även veta vilken hjälm man använder. Men det går inte som formuläret är utformat att göra både och.
Skulle det vara viktigt för dig att kunna använda muffarna för andra aktiviteter utöver skidåkningen? Som ett par klassiska öronmuffar som kopplas loss från hjälmen
En grundläggande förutsättning för att få användbara svar är att folk faktiskt vet vad "öronmuffar" och "klassiska öronmuffar" är. Jag är inte helt övertygad om att gemene man fattar vad ni menar.
Två olika ja/nej frågor har olika svarsalt.
Skulle en produkt som byter ut muffarna i din skidhjälm mot en muff med trådlösa hörlurar vara av intresse?
Ja, definitivt
Kanske
Nej, definitivt inte
och helt plötsligt på frågan:
Skulle det vara viktigt för dig att kunna använda muffarna för andra aktiviteter utöver skidåkningen? Som ett par klassiska öronmuffar som kopplas loss från hjälmen
Ja
Skulle vara uppskattat
Neutral
Nej
Föredrar du diskreta eller mer funktionella knappar och vred?
Diskreta
Större och mer funktionella - här ändrar ni helt plötsligt premissen. I frågan beskrevs det som funktionella men i svarsalternativet
Större och mer funktionella.
Slutligen behöver dom tre sista frågorna ha ett neutralt svarsalternativ.
Kul med produktutveckling men om ni överhuvudtaget får så många svar är dom med enkätens nuvarande utformning ändå helt oanvändbara i någon objektiv mening. Svaren kan möjligen bekräfta/dementera ert eget tyckande men inte mer än så.
Lycka till med allt!