Hemavan Nya däck saknas-stulna i Hemavan Fjällcenter

Bogo

Medlem
Hej,

4 st - Dunlop SP Winter Response 2 195/65R15 91T

Nya däck saknas eller stulits från källaren i Bävern i Hemavan Fjällcenter

Denna situation hände från 18 juli till 26 juli.

Jag erbjuder en belöning 5000 kronor för information och information om personen

Kontakt med mig sokerdack@swedenmail.com

eller Polisen 114 14

Senast ändrad:

Ivo

Aktiv medlem
Känns dock lite långsökt att använda Freeride forumet för att få fram stulna bildäck...

Bogo

Medlem
Trist när sådant händer, men du får lätt nya sådana däck för mindre än 5000
Det fanns i källaren i den stängda byggnaden 8 st komplettera hjull dubbdäck och fyra winterndäck. bara fyra stulna. Ovanpå åtta däck fanns en folie för däck och navcaps. någon sätter allt på sin plats. Någon kände denna plats väl. Kunder inte gå pa källaren. Jag menar den skyldige. Det är inte lätt att få fyra ta ut däck

Senast ändrad:

Bogo

Medlem
Lösa eller på fälg gör ju viss skillnad på pris.
Segt oavsett.
Det fanns i källaren i den stängda byggnaden 8 st komplettera hjull dubbdäck och fyra winterndäck. bara fyra stulna. Ovanpå åtta däck fanns en folie för däck och navcaps. någon sätter allt på sin plats. Någon kände denna plats väl. Kunder inte gå pa källaren. Jag menar den skyldige. Det är inte lätt att få fyra ta ut däck.

Senast ändrad:

Bogo

Medlem
Känns dock lite långsökt att använda Freeride forumet för att få fram stulna bildäck...
Hemavan är en liten by. Ingenting försvann någonsin. Lettiska arbetare har arbetat här den senaste månaden. De målar alla hotellbyggnader. De arbetar 12 timmar om dagen och går mellan byggnader. De bor också här. Andra anställda arbetar också. Jag bor mittemot. Det finns ingen chans att av stulna det. Det var organiserat.

Bogo

Medlem
ingen roll hur mycket däcken är värda. Det handlar om ett faktum. Därför belöningen. Denna källare har en brant ingång. Det är mörkt och har 8 rum. Det är besvärligt att röra sig. Ingen anställd såg någon. Två ar jag har der mitt allt

Bogo

Medlem
I fyra år har jag fotograferat naturen i norra Skandinavien. Jag driver aktiv turism med min partner. Jag har tre däckuppsättningar. Jag behöver dessa under hösten/wintern för att resa till Tyskland, för i Tyskland kan du inte åka dubbdäck.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp