Hemsedal Säsongen 12/13

Tittiii

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
jaeskoen sa:
Tittii, du sa nåt om att man skulle få bra rabatt på liftkortet? Var har du fått det ifrån? Har inte hört något om det. Det vore ju najs iaf.
Erik sa de på intervjun, har du tänkt på hur ni ska ta er dit osv? :)

MeXii

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Imorgon bär de av mot Hemsedal. Ska bli fint med lite skön åkning! :)

Koese

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13

MeXii

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13

EmilEvertsson

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Tänkte lite om hur man skaffar Skattekortet. Kan man fixa det i Hemsedal eller måste man fixa det i Oslo?

Andee

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
EmilEvertsson sa:
Tänkte lite om hur man skaffar Skattekortet. Kan man fixa det i Hemsedal eller måste man fixa det i Oslo?
Skattekortet kan du fixa i Gol, som ligger några mil hærifrån Hemsedal.

Hemsedal Säsongen 12/13
Andee sa:
EmilEvertsson sa:
Japp, i Gol kan man fixa både skattekort och andra bankärenden. Antagligen blir man ett gäng som åker ner och löser det gemensamt. Så det behöver man inte fundera på förrän man är på plats. Vad jag har hört iaf:)

Tittiii

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Andee sa:
EmilEvertsson sa:
Jag fick de pappret på mejlet så har fyllt i de redan och svänger inom Gol så lämnar in de påvägen upp till Hemsedal!

D

Deleted member 47322

Guest
Hemsedal Säsongen 12/13
tja!

ska upp och göra säsong i Hemsedal i vinter. söker efter boende, alla slags boenden. så skriv gärna ett pm om ni vet av något eller söker folk till erat boende. Är där 1dec så boende sökes asap, see you!

Senast redigerad av en moderator:

maraboue

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Kul att se att det är många som ska upp i år.
Hoppas ni alla ses och askul tillsammans.:)

Själv kommer jag tyvärr inte åka pga förhinder:(

PAndersson

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Vilka är i hemsedal nu? Nån som vet om det är 20 årsgräns på alla afterski ställen? Jag och en polare kommer vara här till 1 maj och säsongsjobba :)

hellstrom-c

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Jag ska troligen upp nästa tisdag, är det någon som har tips på boende? Kan få fixat genom skistar men tänkte om det finns billigare.. Alla tips är kanoners! :D

local

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
någon som kan ta emot två killar?

är uppe nu. Vi är på genom resa. allt är av intresse!

NiklasMalmstone

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Jag bor och jobbar i hemsedal nu, första säsongen här. Om någon är sugen på att ta en bärs eller så innan krogen så låt mig veta!

ha de gött!

Andee

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Det inträffade i den sk "analen"/fyrstikkalén.

Vila i frid Lars. Tankarna går till familj o vänner.

Kaffepaus

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Behöver boende för en natt, 17/1-18/1 i hemsedal, någon som vet vad som är billigaste/bästa alternativ?

MeXii

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Är i Hemsedal med en polare 11-18 feb. Dock är hela hans familj + deras vänner med, och det är endast vi som är sugna på å ut å hitta folk då resten är antingen 40+ alt 15-

Så, var är två st 20 åringar välkommna v7? ;)

Sexylubben

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
hei
noen som er der oppe nå og kan fortelle hvordan føret er?
skal opp 16 feb og regner med og få med meg morgenski greia som begynner 0730 :p

hvordan er det meldt uttover med snøfall osv?

Andee

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Förhållandena är bra.
Inga nya snöfall i sikte dessvärre.

Sexylubben

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
og den er oppe, men de har hatt problemer med att det går hull på den ofte, så man får bare håpe att den er oppe når man kommer dit:)

MeXii

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Sexylubben sa:
og den er oppe, men de har hatt problemer med att det går hull på den ofte, så man får bare håpe att den er oppe når man kommer dit:)
Va nere i eftermiddags när vi kom :'(

Inga som är här som 2 ensama 20 åringar kan besöka? Inte så kul å sitta vid familjebordet alla kvällarna!

madeleinebolk

Ny medlem
Hemsedal Säsongen 12/13
Hej! Vet att det var ett tag sen denna tråd var aktiv men har sett att några pratat om boende på Såta och undrar hur man får kontakt med den/de som hyr ut lägenheterna? Har ni fått genom IDP eller har ni hört av själva på något sätt? Är det någon som har mailadress eller nummer i så fall? :)

Tack på förhand!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp