Hopp i Branäs

J

JoInt-1992

Guest
Hopp i Branäs
Yoo..Skall till Branäs på tordag och då undrade jag om någon vet om dom har nogot/några hopp och rails öppna.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

hanchi

Ny medlem
Hopp i Branäs
parken är inte öppen, dem kan ha gjort nån nöd lössning

hade ingen snö innan nyår

J

JoInt-1992

Guest
Hopp i Branäs
kk...Men jag menade iaf att dom kanske hade minst ett hopp eller något :D

hanchi

Ny medlem
Hopp i Branäs
dem brukar fixa hopp i den stora baken när parken inte är öppen.
Har du kollat hemsidan?

J

JoInt-1992

Guest
Hopp i Branäs
aja skitsamma jag får la bygga själv om det kommer snö:D

Nhi

Medlem
Hopp i Branäs
Lite dåligt med snö, mest konst. Men inga hopp alls, förutom några gupp vid sidan av backen.

J

JoInt-1992

Guest
Hopp i Branäs
Det står på olika prognoser att det skall komma snö på tordag

krilleee

Ny medlem
Hopp i Branäs
jag ska också dit på torsdag med ett par polare....undrar precis samma sak, bara det finns någon liten kulle eller nått så kan man gå dit på natten o bygga sig en liten kick!
hur ser du ut TT?? så man kan vinka på dig om man ser dig?
CHILL

J

JoInt-1992

Guest
Hopp i Branäs
Hahaha palla bygga på natten:P om det va en kulle där och sedan ett hopp nästa dag så vet jag att det va du krille:D

Adde91

Ny medlem
Hopp i Branäs
var där över julen, det sög inga hopp o inga rails men vi byggde ett själva i en avstängd backe där snökanoner sprutat på bra. Tyvärr körde pistmaskinen över hoppet (med en lastpall i) haha, den låg helt söndersliten dan efter. Vet ej om de fått upp något nu, de satsar ju mest på att ha storbacken öppen...

krilleee

Ny medlem
Hopp i Branäs
bra ide med att bygga hopp i de avstängda backarna! om det inte finns nått ska vi lätt göra det!. ha d

J

JoInt-1992

Guest
Hopp i Branäs
Lätt att det va en bra ideé jag och polare kommer också:P

Adde91

Ny medlem
Hopp i Branäs
krilleee sa:
bra ide med att bygga hopp i de avstängda backarna! om det inte finns nått ska vi lätt göra det!. ha d
mm de sprutar stora högar med snökanonerna så det är bara att bygga upp en kick vid en sån hög :)

Juckelsprak

Ny medlem
Hopp i Branäs
Dom brukar dock vara väldigt hårda och isiga :/ Ska nog dit till helgen.. OM ni bygger ett hopp kan ni ju säga vart ni byggt det så man hara lite att göra :)

Adde91

Ny medlem
Hopp i Branäs
Ja de brukar vara hårda men när vi byggde var det plusgrader (vi byggde på toppen) och då var det både lätt att bygga med och mjukt att landa i.

Hopp i Branäs
nu finns det ett litet hopp vid amundsbacken. en mailbox och rakbredbox finns oxå. mer kommer upp såfort det blir kallt så man kan få lite mer snö

Juckelsprak

Ny medlem
Hopp i Branäs
OKej, nice ! Är det mycket folk där och åker.. eller rättare sagt är det mycket folk som hoppas så man behöver så i kö hela tiden ? :P

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp