hur långt är hoppet? (svarta linjen, åre)

daaniel

Ny medlem
Hej!

Jag var nyss i åre och åkte lite. Jag var med min flickväns familj så jag hoppade inte så mkt... Men jag hoppade iaf första hoppet i den svarta linjen.

Nu till frågan: är det någon som vet ungefär hur stort det är? Hur långt man hoppar och ev. hur hög kicken är?

Tack på förhand! /Danne

Kumlin

Ny medlem
jag tror att det första i åre inte varit så här litet som det är nu,i alla fall inte i år, men det är kanske 15 meter platå?

daaniel

Ny medlem
tack för svaren :) ngn vet/tror ngt annat?

Av: Swedish-banana | Idag 17:41 Citera

Första hoppet är ju ändå det största om jag inte minns fel.
Tar man det kan man ju köra allt annat.

Jo jag vet, men det var sista åket och då hoppade jag bara det för att ha hoppat ngt i åre... Och sen så ville kompisarna veta hur stort det var... ;) XD

lindberg87

Ny medlem
12m lät väldigt litet för ett svart hopp, specielt i åre? Har för mig kläppens svarta hopp är runt 20m?

LeeMyhr

Medlem
man har tagit ner svarta linjen pga sthlmarnas sportlov, så dom ska slippa slå ihjäl sig.

hela parken byggs om v. 10

tottelias

Ny medlem
åres park e bland den tråkigaste i landet, ligger helt sjukt trist till känns ungefär som att man är helt ensam i parken.
det första hoppet är väl det största men det e inte svinstort. kläppens är större.

tottelias sa:
åres park e bland den tråkigaste i landet, ligger helt sjukt trist till känns ungefär som att man är helt ensam i parken.
det första hoppet är väl det största men det e inte svinstort. kläppens är större.
Å de här skrev du för att?

BTW, GG status på sthlmarna....
Å de där skrev jag för att?

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp