Hur resonerar ni som också är sugna på en säsong i alperna?

Tuuri

Medlem
Jag och två andra kompisar är sugna på att göra vår första säsong i Verbier och det känns som att man bör ett vanligt år börja planera för boende och jobb redan nu. Men nu är jag nyfiken på vad andra i vår situation tänker gällande om man ska avvakta med boende, jobb och köpa försäsongskort. Sen så undrar jag även om det är värt att bila ner ifrån Luleå/Kiruna då en av oss är sugen på några 3 stjärniga tävlingar där nere. Eller ska man rent av skita i alperna i vinter och köra en vanlig säsong i gränsen??

adamwere

Ny medlem
Undrar lite samma faktiskt. Har hittat boende av en svensk kille i Val Thorens som garanterar att man får tillbaka pengarna om systemet stänger, eller en viss % tillbaka om det stängs efter t.ex. halva säsongen. Jag behöver dock hitta roomies, för jag åker ner själv, och har inte 100k att lägga ut hahah. Hit me up om ni e intresserade! ;)

Tuuri

Medlem
Undrar lite samma faktiskt. Har hittat boende av en svensk kille i Val Thorens som garanterar att man får tillbaka pengarna om systemet stänger, eller en viss % tillbaka om det stängs efter t.ex. halva säsongen. Jag behöver dock hitta roomies, för jag åker ner själv, och har inte 100k att lägga ut hahah. Hit me up om ni e intresserade! ;)
Ight, fattar det men lät schysst förutom att vi var mer taggade på Verbier i nul
Haha, jo kan förstå det! Vi har nog spanat in oss på Verbier i år så blir nog det men annars lät det som rätt schyssta villkor!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp