[img] grej i rörelse

E

Ewasx

Guest
[img] grej i rörelse
någon som har något mer att dela med sig av?

add-e

Ny medlem
[img] grej i rörelse
kan man inte redigera ett filmklipp i photoshop så att det blir så tro? man kan ju göra många häfftiga saker med det har jag hört;)

H

Hjalles

Guest
[img] grej i rörelse
Ewasx! Det är en kille som heter Abe Kizlevits som har gjort den, och det var faktiskt jaaaaaaaaaaaaaaaaaag som spred den på den här sidan.

^Abe är öven helt okej på att måla

Senast ändrad:
[img] grej i rörelse
men då säger jag att gå in på abek på newschoolers, jag länka hans fotoalbum tidigare i tråden, och kolla det han har ritat och det han har ritat i paint, finns även fler bilder på den där railbilden

nordling

Ny medlem
[img] grej i rörelse
Hjalle_S sa:
Jag har också väldigt svårt för att tro på att detta är målat för hand med pensel på duk.
Ser mer ut som ett foto som man sedan har gått på i PS.

Visst 1) Är det ändå så att det är målat så är killen sjuk.
Visst 2) Även om det är gjort i PS så har han ju talang.

Fast nu lade jag märke till skuggan till höger om railen, det ser ju målat ut! Fan, nu fick jag seriösa huvudbry.

P

pizzaaugust

Guest
[img] grej i rörelse
Waster sa:
BigAir sa:
Hjalle_S sa:
Ofta den där är målad, dröm på.
Den är isåfall kalkerad ovanpå väldigt noggrant eller nått bra programm!
Säger detsamma! Allt går att göra när datorer finns! Kolla bara på bindningen liksom!
den e målad han har massa bilderpå början osv. på hela projektet. abek på ns

[img] grej i rörelse
J_Hayland sa:
men då säger jag att gå in på abek på newschoolers, jag länka hans fotoalbum tidigare i tråden, och kolla det han har ritat och det han har ritat i paint, finns även fler bilder på den där railbilden
MEN nej den är inte målad, snarare gjord i PS!

P

pizzaaugust

Guest
[img] grej i rörelse
Det är föresten han som disignat nån 4frnt modell..

thom8

Ny medlem
[img] grej i rörelse
det är inte fejk, kolla den här bilden där den inte är riktigt klar .. man ser ju att det är målat på papper/duk och målat med blyerts där till vänster om railet, och färgsättningen är inte klar heller. han är bara jävligt grym på att måla helt enkelt.

Senast ändrad:

nordling

Ny medlem
[img] grej i rörelse
Okej! Jag är övertygad. Såå, när kidnappar vi honom och äter hans hjärna i hopp om att få lika feta skills?

H

Hjalles

Guest
[img] grej i rörelse
nordling sa:
Okej! Jag är övertygad. Såå, när kidnappar vi honom och äter hans hjärna i hopp om att få lika feta skills?
nån som fixar billigt flyg till staterna?

P

pizzaaugust

Guest
[img] grej i rörelse

TaTTaren

Medlem
[img] grej i rörelse
thom8 du ska inte säga så man kan göra massor massor med Photo Shop även fejka blyerts =)
men jag tror ändå att bilden är äkta =)

men att säga att något inte är det utan gjort i ps är en svår bedömning att göra =)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp