Ingrid Bäckström visar öppet att hon röker på i Attack of La Nina! ÅRETS SCOOP!

Puderslaktarn

Ny medlem
Beviset!

I kepsbandet så ser man klart och tydligt att det är två gåsar som ligger på värming!
Hur kommer ingrid tackla denna skandal utan dess like?
Röker resten av gänget på också? (Erik Hjorleifsson och James Heim, var med i samma camp osv)
Hur påverkar det här sporten? Tanner miste ju sitt kontrakt med redbull? Har de att göra med att han öppet brukar droger?
Lär de här få konsekvenser för åkarna? Indragna kontrakt osv?
Är friåkningen en sport som är i fara då flera profiler öppet brukar droger och vad krävs av för att rentvå den?

Puderslaktarn

Ny medlem
Gabbe88 sa:
Hitta en åkare som inte röker istället, då snackar vi scoop!
'
Torin yater wallace? Gus kentworthy ryktas ju om att han blir full på filmjölk så han kan vi väl räkna med i den ädla skaran ej holkande skidåkare

För i helvete! vi kan ju inte ha ett gäng tjackpundare som driver den här förbannade sporten framåt? Inte nog med att de håller på och slöåker dagarna i enda så knarkar de små tomtarna också? Fan bästa att ta en tramadol och en 6;a whiskey och bege sig mot sängen innan man får skjuts till södersjukhuset

Tack för mig!

Anzom

Aktiv medlem
Uppfattar inte riktigt seriositeten i frågan. Men eftersom de flesta seriösa trådar är skrivna med en viss ironi så vet man inte längre vad man ska tro..
Kan väl bara vara ett skämt typ!? (otroligt tråkigt, men ändå..)

Om inte, så har vi ett problem. När det gäller sporter man själv utövar vill man ju gärna att den ska uppfattas som seriöst. Problemet med friåkning, eller parkåkning i synnerhet är väl dess nära anknytning med skateboard/surfsidan som sedan länge har haft de problemen. (För jag tycker ändå att vi alla kan vara överens om att narkotika är ett problem.)
Jag tycker vi borde droppa hela skate/snowboard influensen i skidåkningen när det gäller livsstilen. Varför ska den blandas in!? Och de företag som sponsrar åkare som använder narkotika borde heltklart klippa avtalen.

AnderZone

Ny medlem
Puderslaktarn sa:
Gabbe88 sa:
Hitta en åkare som inte röker istället, då snackar vi scoop!
'
Torin yater wallace? Gus kentworthy ryktas ju om att han blir full på filmjölk så han kan vi väl räkna med i den ädla skaran ej holkande skidåkare

För i helvete! vi kan ju inte ha ett gäng tjackpundare som driver den här förbannade sporten framåt? Inte nog med att de håller på och slöåker dagarna i enda så knarkar de små tomtarna också? Fan bästa att ta en tramadol och en 6;a whiskey och bege sig mot sängen innan man får skjuts till södersjukhuset

Tack för mig!
Moralkärring.

snorkel

Ny medlem
Att snowboard är lika med haschpulka är ju en gammal nyhet men vad heter det när man röker på och åker fetlagg? Feting är ju liksom redan upptaget.

U

user133436

Guest
Drygt är mediaspelaren i uTorrent, Du har laddat ner Attack of la nina olagligt.

Skojade bara det är lungt.
Nej men håtveit röker eller dricker inte.

KaitsuH

Aktiv medlem
Vad tror ni, vilket är farligare? Att röka hasch dä och då eller att arbeta som en storbergsåkare? Varför är det helt ok att riskera livet med att åka skidor men inte att röka?

joakimjb

Ny medlem
finner detta verkligen inte relevant. Många skidåkare kombinerar sin skidåkning till denna typ av kultur. Att Tanner skulle blivit sparkad på grund av detta tror jag inte på, han har ju rökt sen han var 15 vintrar typ. Se filmen Like a Lion så blir det ganska klart för er

Anzom sa:
Uppfattar inte riktigt seriositeten i frågan. Men eftersom de flesta seriösa trådar är skrivna med en viss ironi så vet man inte längre vad man ska tro..
Kan väl bara vara ett skämt typ!? (otroligt tråkigt, men ändå..)

Om inte, så har vi ett problem. När det gäller sporter man själv utövar vill man ju gärna att den ska uppfattas som seriöst. Problemet med friåkning, eller parkåkning i synnerhet är väl dess nära anknytning med skateboard/surfsidan som sedan länge har haft de problemen. (För jag tycker ändå att vi alla kan vara överens om att narkotika är ett problem.)
Jag tycker vi borde droppa hela skate/snowboard influensen i skidåkningen när det gäller livsstilen. Varför ska den blandas in!? Och de företag som sponsrar åkare som använder narkotika borde heltklart klippa avtalen.
Skate/snowboardinfluensen är ju det sköna med sporten, att det inte är så seriöst hela tiden. Bara åka och ha kul!

Underbart att en sån här tråd får fler svar än en seriös fråga, freeride i ettt nötskal!

erik_lagg

Aktiv medlem
Är det inte opraktiskt att ha rökat på utsidan av kepsen - risk att tappa, fuktig väderlek, misstänksamma medborgare... det kan ju vara något annat som sitter där.

GrabsForFun

Ny medlem
Old news. Kom ut på NS förra året. Men jag fattar inte vad som är problemet. Ingrid åker ju bara med dudes som nästan alla röker på. Är det då konstigt att även hon röker? Ne

Andreas80

Ny medlem
Tacka rökat och skate/surf/snowboard influenser annars hade väll skidåkningen fortfarande sett ut så här :lol:

Carled

Ny medlem
Äh, det är inga tjejer som vet vem Ingrid är. Det är bara vi forumkillar som tycker hon är cool...

Mountain_Man

Ny medlem
Andreas80 sa:
Tacka rökat och skate/surf/snowboard influenser annars hade väll skidåkningen fortfarande sett ut så här :lol:

Yodu ... hade de där killarna rökt på kunde det ju blivit så här istället ...

;-)/MM

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp