inlines

filip_michols

Ny medlem
tjaa!
jag ska köpa några inlines och köra lite när sommaren kommer. Åker skidor på vintern och vill bli proffs så ska köra inlines på sommaren. jag undrar om det är någon som vet några bra inlines.

T

The_Snarf

Guest
filip_michols sa:
tjaa!
jag ska köpa några inlines och köra lite när sommaren kommer. Åker skidor på vintern och vill bli proffs så ska köra inlines på sommaren. jag undrar om det är någon som vet några bra inlines.
Skriv lite om hur lång du är (Misstolka inte) Hur mycket du väger och skostorlek.
Viber min vän?

filip_michols

Ny medlem

j_johansson

Ny medlem
börja med att köpa ett par billiga på någon sportaffär och sen om inlines är något för dig. själv så köpte jag ett par, åkte i 4 dagar sen la jag av... tur att jag köpte ett par billiga warp.

filip_michols

Ny medlem
jespeer_j sa:
börja med att köpa ett par billiga på någon sportaffär och sen om inlines är något för dig. själv så köpte jag ett par, åkte i 4 dagar sen la jag av... tur att jag köpte ett par billiga warp.
det är just det jag har gjort :) jag har haft ett par gamla och tyckt att det var sk*t kul. så nu ska jag köpa ett par riktiga.
BTW vilken storlek har du i dina warp?

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp