Inofficiell Julklappstråd

justus

Ny medlem
Mors, God jul!

Nå vad fick ni alla i julklapp? Hoppas ni fick nått som kan användas endast i närheten av snö :)

Skriv vad ni fick (nyfiken!)

Själv har vi inte öppnat än, det gör man ju efter Kalle :)

justus

Ny medlem
Ett par valfria skidor fick jag... Ska ut vid nyår o välja...
Avundsjuk på brorsans Dakine ryggsäck som han fick! :)

fr1ppe

Ny medlem
jag fick en sovplats på stadsmissionen till i natt =)

sen fick jag ju en dakine rygga, digitalkamurra o lite annat smått o gott.

Hmm glöm inte justus att vi har en till julafton med andra delen av släkten kvar! =))

Luuuthman

Ny medlem
för första gången fattar folk vad de är som gäller, cirka 800% av mina julklappar var skidrelaterade: hjälm, vallor, kantslip, liftkort, prenumeration på Åka Skidor.....man kan räkna dit underställ oxå...

Johnballong

Ny medlem
Fick en haglövsrygga, vantar, halsduk, mössa o så några fler grejjer.
Fick en resa till London också.. fick den av flickvännen. :)

Tips om vad man kan göra där?

V

ViktorAsander

Guest
Ett par Oakley a frame (goggles) som jag har längtat efter.

Viktor

Clenny

Ny medlem
fick ett par goggles som jag ska byta, ett ryggskydd som satt som ett smäck!, skid braller som är as härliga! o massa mera saker.........tur att julen finns! det är då man får allt som man inte skulle köpt själv...

Sofe

Ny medlem
Jag fick lite stach (pengar) och så kommer d ett par scratch skidor från bror min på posten om nå dar!!!

diodbaklykta till MTB, långmikrofleecekallingar... sista delarna i Sword of truth serien av Terry Goodkind... Bra att ha på vilodagar och bivackkvällar...

chimi

Ny medlem
Jag fick tre stycken mössor (mina päron visste inte vilken jag helst skulle vilja ha...) och golfpeggar med mitt namn på. Perfa!

WarMachine

Ny medlem
En ny uppsättning underställ.

Sen köpte jag ett par ELAN M12 till mej själv som en julklapp så man får d man vill ha.

Torva

Ny medlem
Nya skidhandskar, Fox-tshirt, och syrran fick ett ryggskydd som jag kan använda när inte hon är i backen... Och en x-box att roa mig med när jag är hemma här i snöfattiga sthlm...

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp