Intressekoll / Tipsinsamling Österrike 21/22

Jerre95

Ny medlem
Hej!

Äntligen ska jag ta mig till Alperna för att testa på att säsonga! Mitt största fokus är att åka bräda varje dag och verkligen maximera åkningen i alla typer av terräng, även fast puder såklart ligger lite extra varmt om hjärtat!
Däremot har jag svårt att hitta något om boende! Har googlat men hittar bara en massa sidor med hotell, vilket såklart blir alldeles för dyrt för en hel säsong.
Är det någon här som också planerar att åka och som har plats för mig? Eller någon som sitter tips/info om hur jag lättast ska gå tillväga?

Kanske värt att tillägga att jag har riktat in mig på St Anton eller Bad Gastein! Om någon vet något annat ställe som är grymt tas det tacksamt emot.

Min tanke är väl att ha en stor buffert så jag inte är beroende av att jobba där nere, utan ser mest jobb som ett sätt att skaffa en socialt kontaktnät. Skiter det sig med jobb så vill jag ändå kunna stanna kvar och åka!

Tack för mig sålänge!

/Jeremias

Bloom

Ny medlem
ahh jag har kanske inte någon vidare info eller tips att komma med, men sitter i samma situation och hade gärna synkat ;)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp