iPhonespel

felix

Aktiv medlem
iHelicopter, tröttnar aldrig! :)

Nintentoemulatorn är ju rätt ball annars... Tetris kanske!

PretzelMange sa:
Lätt lux touch Som risk fast på iphone

Gratis!!!
lux touch är inte så bra... inte riktiga riskkänslan! om de gör den lite bättre så..

även om detta inte är ett spel så kan jag rekomendera aftonbladetTV o aftonbladets tv-tablå! annars är ju lasersvärdet kul... ;)

TheFibretech sa:
Kan man inte fixa adobe flash till iPhone/iPod touch?
Jag vill kunna kolla på filmklipp på vimeo och freeride m.m
Hmm.. funderat på samma sak! sökte lite på google för nån månad o läste att det skulle gå.. min iPhone är på lagning då glaset sprack så ja har inte kunnat fixa iaf. men vet ju inte om det går då..

marer

Ny medlem
felix sa:
Erik sa:
TheFibretech sa:
Har du inte lärt dig att man ska hålla i pengarna såhär i lågkonjukturen!?
Har du inte lärt dig att man ska stödja folket som gör spel så att de kan göra nya apps!?
W00T!? Det var gratis när jag laddade ner det... kostar alla apps nuförtiden eller?
Bara de som inhandlas via Appstore, och som utvecklaren bestämt sig för att prissätta.
Någon som har testat gjort något eget app i SDK föresten?

Ollies

Ny medlem
iHelicopter ska jag givetvis spana in, touch grind har har köpt och klarat alla brädor.
Nu vill man ju kunna lira mot andra online typ. vore cool

Laddade ner detta från top free apps, något man kan imponera på sina vänner med :p

har också en jailbreakad men det enda jag har piratat är en applikation som inte finns tillgänglig i sverige :)

7 spänn för ett givet spelet är väl inget att snacka om. iHelicopter here i come.

mushin

Ny medlem
Varför har inte det självklara kommit upp här: iSki... fast det borde heta iSnowboard... inte så himla spännande, men finns gratis på AppStore iaf

Ollies

Ny medlem
Jag är helt usel på tärning och kommer långt ifrån nära några vettiga poäng på ihelicopter.
va fail.

W

Wallstedt

Guest
jag vet att min kompis hadde 1000000 spel och program (som han laddat hem grattis) fast hans IPhon gick också sönder efter ett tag så.. ;)
kan ta reda på vart han fick allt i från om nån vill..

Owkee

Ny medlem
finns ju tusentals gratis-spel på appstore med! sök på light eller free i appstore,

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp