Kung-Stalle
Medlem
Jag och Xavier kommer inte överens. Skall jag göra slut?
Jaha nu har jag tillbringat ytterligare några dagar med min XV. Det blev piståka så inget som XVen är ämnad för egentligen. Sammantaget så är det en bräda med något bättre carvingegenskaper jag behöver. Därmot vill jag gärna behålla den lite halvslöa surfingstilen. En locked in EC-känsla är inte riktigt det jag söker.
Så ja... då är nog Hovercraft, Camel Two, Bowlrider och liknande precis det jag skall ha. Camber i huvudsak men gärna lite lyft i fronten. För jag vill ju gärna kunna svänga ut i offpisten om det bjuds även om mesta åkningen kommer ske i anslutning till pist.
Så... får se om jag gör slag i saken och köper något. Måste köpa nya pupper först bara. De är fan sopslut.
Stalle
Så ja... då är nog Hovercraft, Camel Two, Bowlrider och liknande precis det jag skall ha. Camber i huvudsak men gärna lite lyft i fronten. För jag vill ju gärna kunna svänga ut i offpisten om det bjuds även om mesta åkningen kommer ske i anslutning till pist.
Så... får se om jag gör slag i saken och köper något. Måste köpa nya pupper först bara. De är fan sopslut.
Stalle