jibber brudar?

andreeas

Ny medlem
igår under winterjam så började jag och några polare diskutera om jibber brudar är snygga eller inte. och vi kom fram till att man vill ju hellre ha en dam med slimmade jeans och en fin rumpa som syns än att ha en dam som har 10xl lakan och byxor som är förstora för min farbror som väger 170 pannor?(det gör han iofs inte med det låter nästan roligare tycker jag)

iallafall. senare på kvällen träffade vi thom8 när han var ute och strosade all by himself borde vid fridhemsplan, vilket var helt sinnes otippat!!! men det var coolt som få!

sooo weelll, säg vad ni tycker om jibber brudar?

DO IT!

JohnFrusciante

Ny medlem
Jag tkr bra mkt bättre om brudar som har Feeeta kläder och byxorna på halv röven istället för sånna som har Sjukt tighta jeans och u-ringning när till naveln.. Synd bara att de finns så lite av dom där jibber brudarna :(

Senast ändrad:

karromedk

Ny medlem
de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder? ;)

andreeas

Ny medlem
jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?

JohnFrusciante

Ny medlem
karromedk sa:
de finns ju jibber brudar med tighta jeans? eller menar du att man bara kan va jibber brud om man har 111 xl i kläder? ;)
nämen att de är fett mkt snyggare :D En riktig dröm brudska ha: Fet tröjja, byxorna så långt ner de går, mössa, bandana och dra as fet cork 10 mute :D haha

JohnFrusciante

Ny medlem
andreeas sa:
jag stödjer ditt val pontus, men en snabbfråga. när du typ kollar i en slitz tidning tycker du alltså att snärtorna som är halvt nakna på bilderna borde ha typ badbyxor och en t-shirt istället för pyttesmå stringtrosor och topless?
de skulle va sjukt mkt coolare om dom satt i feta jeans och en fet zip hood ;)

Lukass

Ny medlem
PontusOlsson sa:
andreeas sa:
de skulle va sjukt mkt coolare om dom satt i feta jeans och en fet zip hood ;)
Ponta du är inte möjligtvis homosexuell?

alexlind

Ny medlem
Men som om det bara finns två sorters kvinnor att välja mellan; jibber och slitz?
Jag tycker att en riktigt snygg brud är en kvinna med svart/orange/rött hår, kritvitt ansikte, svartaläppar, svarta kläder och en enorm buske inte bara på vaginan utan under armarna också. Helst några gamla ärr på handlederna också.

Är det ingen som håller med om att en riktig gotarbrud kan vara det sexigaste som finns?
/Alexhinder

andreeas

Ny medlem
jeppenator. OM DET VAR VI!?!?!?! det var det bästa som hänt mig på länge. helt seriöst, mitt liv hade varit mörkt under en längre period men när vi så thom8 där i trappan var det som om solen skeen mitt inne vid fridhemsplan bland alla uteliggar o knarkare!

it was soo fricking awesome!

jo_jibber

Ny medlem
äääh, om ni syftar på brudar i skidbacken? jibber o "vanliga" åkare.....vafan! tjej som tjej. är det är het jibber brud i backen så är det ju klart att man inte bangar, bara för att hon har baggy skid brallor på sig...dom ska ju ändå av sen ändåså. och samma sak med fjortis brudarna i backen..hahaha XD

Malika

Ny medlem
Kan inte uttala mig om brudarna i parken men däremot killar som har tajta utsvängda byxor, MUMS!

J

Jens8703

Guest
karromedk sa:
Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier! :) (inte ironisk för alla som tror det)

Senast ändrad:

karromedk

Ny medlem
Jens8703 sa:
karromedk sa:
Ja till exempel på winter jam var ju titti540 iförd en gigantisk men ändå elegant hoodie, under detta kunde man dock skymta ett par tighta, lila jeans.. Mycket smakfull kombination av plagg i olika kategorier! :) (inte ironisk för alla som tror det)
precis, de är de jag menar! Jag föredrar också att ha tigtha jeans eller typ ett par leggins i nån clean färg och sen en stor tee eller hood på de! Sen är de ju inge fel med ett par häng på en brud heller...
tycker han andreeas som startade de här kan ta sej i brasan! Men smaken är som baken!

andreeas

Ny medlem
Lukas_bromma skrev:
jag hatar jibberbrudar jätte mycket, inte det minsta porrigt!

men du är ju bög och schtekare.

said the man with a ugly face

andreeas

Ny medlem
Av: Jessiica Online | Idag 15:46 Citera

Så man kan inte både vara jibber brud i backen och en tjej-tjejig utanför backen?

bara för att du är så himla söt är det okey, men bara du!

tvg

Ny medlem
Det ligger i betraktarens ögon helt klart.

Tjejer vill nog inte ha en kille som springer runt i smoking 24/7 men tycker att det kan vara sjukt stiligt vid rätt tillfällen, precis som ett par feta snowboardbrallor i backen kan vara hur snygga som helst, också då vid rätt tillfälle. Aight?

EriikPersson

Ny medlem
Om en tjej är 4/10 en dag... oh man sedan ser henne en annan dag med STIL(jibb) blir hon ju atomatiskt en 8/10

Girls hwo jibb ROCKS!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

W

whirlybird

Guest
andreeas sa:
Lukas_bromma skrev:

Nä, det gjorde han inte. Snyggare än dig

andreeas

Ny medlem
Av: millionaire-OG Online | Idag 16:30 Citera

andreeas skrev:
Lukas_bromma skrev:

Nä, det gjorde han inte. Snyggare än dig

mycket möjligt, men jag har snyggade vader än dig!

aepe

Ny medlem
intressant diskussion. Jag anser nog att det är inget fel med tjejer med jibbmode i BACKEN, så länge utstyrseln är av feminin modell. Fenomenet "pojkflickor" är ju inte önskvärt. Jibbmode utanför backen passar sällan på varken killar eller tjejer.

alkoholz

Ny medlem
hahahah fight om vem som är snyggast.. haha to schönt asså.. lawl,

men ärligt talat i backen kan de va smooth med "jibber" tjejer.. men fan inte utanför backen..

krrilleeee

Ny medlem
vänta lite nu.. den största frågan är vad thom8 gjorde helt själv på fridhemsplan?

och jaa brudar är tokigt mycket mer hetare i kläder som framhäver deras former!

welle

Ny medlem
alkoholz sa:
hahahah fight om vem som är snyggast.. haha to schönt asså.. lawl,

men ärligt talat i backen kan de va smooth med "jibber" tjejer.. men fan inte utanför backen..
ja om dom inte går för långt o spåååårar som vissa,.......

havreboll

Aktiv medlem
EriikPersson sa:
Om en tjej är 4/10 en dag... oh man sedan ser henne en annan dag med STIL(jibb) blir hon ju atomatiskt en 8/10

Girls hwo jibb ROCKS!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3
helt rätt, har fan flera gånger kommit på mig med att kolla på tjejer med jibb-stil och en snowboard och tänkt, fan va het. sen visar det sig kanske att hon inte va riktigt så het. dock
är det ett STORT plus.

karromedk

Ny medlem
man kanske kan dra slutsatsen att dom flesta killar här verkar gillar att vara kompis med jibb-brudar men heller är ihop med "tjejiga-tjejer"?

andreeas

Ny medlem
Av: krrilleeee Online | Idag 17:23 Citera

vänta lite nu.. den största frågan är vad thom8 gjorde helt själv på fridhemsplan?

och jaa brudar är tokigt mycket mer hetare i kläder som framhäver deras former!
Todeloo

duuude! i know! jag tror han skulle köpa lite rökheroin!neeh klart han inte skulle, han är fan min idol, och om jag känner honom rätt skulle han upp o plocka 19 st laides som låg i en säg o bara väntade på honom

eHogstrom

Ny medlem
Fan va tråkiga ni är.
95% av alla tjejer har tightajeans och linne på sig, finns det något tråkigare!?
Att dom sedan tror dom har en egen stil är ju bara skrattretande :>

Mer jibb-brudar åt folket!

alkoholz sa:
så otroligt fake

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp