k2 fujative

krrilleeee

Ny medlem
k2 fujative
tjena jag skall köpa nya twintips och funderar på att köpa k2 fujative 04-05.
men när jag kollar lite på forumen så säger vissa personer att dom är skitmjuka och inte alls går att åka på och andra säger att dom är jätte sköna och att det nte finns någon bättre skida. och då är det ingen stor vikt eller längdskillnad mellan dessa personer.
undrar helt enkelt om k2 fujative är för mjuk eller för dålig att hoppa med eller om den ä en skön skida . (ska ha dom i park)

väger 75kg och är väll ungefär 175 cm lång.

tacksam för svar.

A

aeriksson

Guest
k2 fujative
Jag tycker nästa års Fujative är skit fula :P Men det här årets var rätt cleana :)

LEAF

Ny medlem
k2 fujative
oj! tycker att fujative alltdi har varit den svaga länken bland k2s coolt designade skidor! nästa år är dom deras hetaste =)

Marrccus

Medlem
k2 fujative
Om de du sagt stämmer så är ju antagligen K2 Fujative eller så ska du ha Scratch FS

dom skidorna som är mjuka o lekfulla i Parken..!

lyd mitt råd o köp grabben

freeeeeeeeeed

SebTorneus

Medlem
k2 fujative
fujativen är fett skön i park. man märker av mjukheten lite vid högre hastigheter i pist men inget större problem enligt mig om man kan åka ordentligt. I puder funkar dom faktiskt helt ok, mest för den breda nosen (i jämförelse med resten av skidan). Så en prisvärd skida helt enkelt :P vill du ha ännu billgare så beställ från www.sportconrad.de .

pejjs /seb

Slicket

Ny medlem
k2 fujative
jag har kört på fujative hela vintern och jag är sjukt nöjd med skidan. mjuk och lätt, precis som det ska vara. håller som sagt inte så bra i pist men vem fan åker runt å carvar med jibbskidor? dom är riktigt sköna offpist dessutom...

köp!

havreboll

Aktiv medlem
k2 fujative
fujative e skönaste skidan 04/05 .snygg billig å bred så man kan åka lite offpist med den utan att sjunka till kina:p.
den är lite mjuk kanske men inget som stör varken å park eller annars.inte heller i höga farter tycker jag den blir fladdrig.kan nog vara olika mellan olika personer men jag tycker du ska köpa den.

MEN INTE 05/06 DEN SER UT SOM ETT TIMMERUPPLAG

väger 70 kg 182 lång

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp