K2 Public Enemy!

JS86

Ny medlem
Vet att det finns HUR mycket som helst om dessa skidor, men inget vettigt svar på det jag vill ha!

Har någon kört på årets K2 Public Enemy, hur är dom i pisten respektive offpisten ? Och hur är dom allmänt, tycker ni dom är bra osv.

/Stålis

B

balanselius

Guest
Ehh, enligt din profil så har du ju redan ett par PE, så vad spelar andras åsikter för roll?

B

balanselius

Guest
MartinT: och vad spelar det för roll om nån tycker nåt om dem nu i efterhand? kommer skidorna förändras lr ska han åka på dem på ett annat sätt än han tänkt sig?

JS86

Ny medlem
Jaa, jag har ett par! Men jag vill fortf. veta! SÅ, någon som kan komma med ett moget svar och har lite info ?

bailers

Ny medlem
hahahaha!
jag håller med balanselius alltså! jag testade förra årets PE, dom är sköna som fan, bra stabilitet enligt mig.. (i pisten alltså) ja. jag hann alldrig testa dom i offpist, men dom går säkert bra där eftersom att dom är ganska breda. om dom är lika sköna som förra året så borde dom vara bra, don fick väll hyfsat bra betyg av Åka skidor?? eller? jag har för mig det =P

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp