K2 She´s Piste

TellyHelly

Medlem
K2 She´s Piste
Är det någon som har¨åkt på världens enda telemarsskidor för tjejer? I så fall: Är dom bra? Jag skulle gärna vilja ha ett par nya skidor och undrar om dom är bra...

Jossan

Medlem
K2 She´s Piste
Jag har inte testat den men undrar lite stilla varför man gör en skida speciellt för tjejer? Vad är skillnaden? Kan inte en lätt kille tycka att den är jättebra? Hur kul skulle det vara att vara kille å åka på en "tjejskida"? Jag förstår inte?
Som Rossignols tjejskida, med BLOMMOR!! Hur dumt får det egentligen bli?
Någom som vet?
Förövrigt tror jag säkert att det är en bra skida, om de ändrade namnet.
MVH, jossan.

topptursbananen

Ny medlem
K2 She´s Piste
Karhu har en speciell telisskida av JAK:en för tjejer om jag inte missminner mig. Tyvärr verkar det inte finnas nån återförsäljare i Sverige för skidan. Men det går ju alltid att beställa från tex Kanada och USA.

Mvh/ BB

TellyHelly

Medlem
K2 She´s Piste
Jag har kollat med en återförsäljare från USA och dom sa att det var den enda telemarksskidan för tjejer, men det kan ju tänkas att dom hade fel....

Jag tkr det är bra att dom har gjort en skida bara för tjejer. Det visar att det finns även tjejer som åker telemark. I USA var den ganska populär, och jag såg även en kille som använda skidan, vilket inte alls är fel...

Skidpryot

Ny medlem
K2 She´s Piste
Varför gör man en skida för tjejer?

...jo därför att tjejer inte kan åka ordentligt...hahahahahahah...

/skidpryot - feminist???

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp