kan nån nåra bra trick man testa på studdsmatta

emil_eriksson

Ny medlem
jag vet inte men sj håller jag på och trännar dubbel front flip dubbel lincon och backflip to frontflip i samm hop det går nog och köra det mästa du verkar u ändå kunna lite grunnder...lycka till

H

hHarlaut

Guest
du kan ju testa cork 7 först sen gå vidare. själv gör ja cork 1440 just nu :D

A

ASberg

Guest
snurra olika håll i hoppen...tex gör en sideflip säg åt höger men spinner åt vänster...

Zweetchuck

Ny medlem
aa n såg ja :D jag har faktiskt äst detta fört men svårt att komma ihåg allt :) jag håller med J.W dock om att man blir "gud förklarad" om man lyckas dra en risky flip men double plake

ouf de kan inte var lätt att göra en front flip 2 back flip / bf 2 ff. går det ens att genomföra??

bailers

Ny medlem
haha, ja diggar grabben som ska göra dubbel back flip dubbel lincon o allt skit i samma hopp ^^

Zweetchuck

Ny medlem
åå! jag känner mig så jävla korkad nu :D jag såg inte att de stog " i samma hopp" :D haha

lycka till nissen ;)

H

H-T

Guest
Misty 360 ? Det var nått nytt..

Typ cork, d-spin, flatspin och mer..

Zweetchuck

Ny medlem
viking flip som Tekeshi lr vad inline nissen heter som gör doble viking flip. han gör den s¨å jäääävla clean så man blir åksjuk. så satans snyggt trick. skulle vilja se ngn göra de på skidor i halfpipe:en :P

Salkley

Ny medlem
Zweetchuck menar du eito yasutoko? han gör sjukt grymma trix och har fet höjd! ett annat trick som skulle se fett ut i pipen är 1080 california roll ser helt sjukt ut på inlines

Zweetchuck

Ny medlem
a precis, Eito och Tekeshi Yasutoko. vey inte om ena heter Tekeshi men de e ngt sådant. Xakt storebrorsans california roll e helt sjuk! men Eito har blivigt assäker i sin vikibng flip så han gör den så satans clean, man blir an kåt så snyggt ede

Zweetchuck

Ny medlem
hur blir en sideroll 360?? lixom hur snurrar man då?ede bara som en bflip fast åt sidan, lr ede åt sidan plus en 360 rotation i sidosnurren??

park_pojken

Ny medlem
Zweetchuck sa:
a precis, Eito och Tekeshi Yasutoko. vey inte om ena heter Tekeshi men de e ngt sådant. Xakt storebrorsans california roll e helt sjuk! men Eito har blivigt assäker i sin vikibng flip så han gör den så satans clean, man blir an kåt så snyggt ede
exakt de skulle va grymt å se eito å takeshi yasatoko me samma zkillzzz i pipe me skidor:Dtyp californian summer roll å viking flip:Dskulle va fett grymt:P

peace

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp