Karlstad/bryngfjorden - behöver styras upp

Martin_VI

Ny medlem
hallå, jag å några till håller på att styra upp bryngfrjodens sidbacke, vi vill sätta dit lite rails och några sköna boxar + ett par goa hopp. Men vi behöver "ett intresse" av detta.
vi har prata med karlstads slalom klubb som tog upp detta i deras styrelse möte och det var för att det skulle bli av, men de behöver som sagt se ett intresse.

just nu så har itne bryngfjorden något stort. Kil har ju en hel del men orka åka dit när vi faktiskt har en backe som man kan utnyttja.

Så är du ifrån karlstad och vet något eller vill hjälp så kan ni väll höra av er.
som sakt defrån karlstads slalom klubb behöver se ett intresse för att det ska bli något.

Assp

Ny medlem
Klart man kan hjälpa till slå en pling så kommer ja bort :)

Jeppann

Ny medlem
Sjukt sugen själv på att få upp något i bryngfjorden. Ser att dom börjat bygga vad som ser ut att vara ett riktigt fint snowboardhopp. Annat än de hade förra året.

Som jag förstått det på deras hemsida har dom ju hela tiden pratat om att ha en jibbsektion i backen, så helt främmande för detta är de väl inte?

D

Deespin

Guest
Tjena, kan hjälpa till men har ni ngn box eller ngt just nu?

sevenfalk

Ny medlem
tjenare jag kan åxå hjäpa te om de behövs det hade varit kul om annlägningen hade fått lite fart på hoppsidan \eric

sevenfalk

Ny medlem
tjenare jag kan åxå hjäpa te om de behövs det hade varit kul om annlägningen hade fått lite fart på hoppsidan \eric

Mike_Rofone

Ny medlem
har precis varit där hela natten o sprutat snö. det kommer bli ett hopp på 10-12m. sen kommer alla rails som stått i kil att sättas upp. de e flatrail,up-flat,flat,-down,ett vanligt handrail som e runt, trepipa o c-rail o lite annat. vi siktar på att vi ska ha byggt färdigt allt tills månd/tisd..

Jeppann

Ny medlem
Fyfaaan va najs <3

Grym snöhög ni fått ihop nu. Kommer fan leva i backen tills snön smälter bort :D

Jeppann

Ny medlem
Hur går det för er? Hörde ryktas om att ni satt upp lite rails? Sitter dem ovanför hoppet? Ni ska väl sätta ett par nedanför också?

Hoppet verkar ha varit stand-by ett par dagar nu? Massor med snö men inget jobb med pistmaskinen?

EriikPersson

Ny medlem
Jaa har redan hjälp till med att bygga 3 rails, men varje dag ja vart där så har de knappt vart några andra jibbers där!!! vore ju finnt om as många från karlstad ville dit nån dag o fixa, hoppa o skit!

// Erik Persson,,,,,,,,

Juckelsprak

Ny medlem
Jag har intresse av att ni fixar nått. men orkar inte göra så mycket själv mer än att åka där ;)

HannesK

Ny medlem
Hej. jag är parkansvarig för Dömlebacken i Forshaga och jag vill ha insipiration från några som kan bygga hopp och sätta upp rails mm. Jag vill mer än gärna hjälpa till i Bryngfjorden för att se hur ni gör mm. Kontakta mig på telefon.

Mvh Hannes K

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp