Klädsökar - Tråden. Fråga här!

OWester sa:
vad är det för tröja som Åke har i den här filmsnutten från Bert-filmerna?!??! Beundrar den där tröjan och jag vill ha en sån så grooovt mycket.

Lite OT men måste tillägga att Åke har de skönaste kläderna världen kommer att skåda. Lirig han är, där åke<3

EmilRosenberg

Ny medlem
apalm sa:
Tja!
Söker efter denna jackan.

Volcom jacket global mellow yellow.

http://www.planet-sports.com/zoom.php?pID=53016&imgID=0

Vad jag vet så e det en 2010 års modell men tänkte bara kolla om någon vet om den finns att köpa någonstans?
Har försökt att googla men har bara hittat den slutsåld på hollywood änsålänge..

Tack!
Eftersom det är en 2010 års modell som verkar ha varit hyfsat populär så är den extremt svår att hitta. Ditt sista kort får nog bli att kolla butiker som saluför Volcom men inte har webshop.

apalm

Ny medlem
EmilRosenberg sa:
apalm sa:
Tja!
Söker efter denna jackan.

Volcom jacket global mellow yellow.

http://www.planet-sports.com/zoom.php?pID=53016&imgID=0

Vad jag vet så e det en 2010 års modell men tänkte bara kolla om någon vet om den finns att köpa någonstans?
Har försökt att googla men har bara hittat den slutsåld på hollywood änsålänge..

Tack!
Eftersom det är en 2010 års modell som verkar ha varit hyfsat populär så är den extremt svår att hitta. Ditt sista kort får nog bli att kolla butiker som saluför Volcom men inte har webshop.
Buu!
Jag antog nästan detta.. Men tack för ditt svar!

E

elinlinnea

Guest
Tar gärna fler tips på snygga damjackor, har inte lyckats bestämma mig för någon än och känner att det börjar bli lite väl kallt ute... :)

Casta

Ny medlem
Skulle vilja köpa en svart level 1 hoodie, men de har inte några såna inne, Hjälp, hur ska man få tag på de?

far_out

Ny medlem
Söker först och främst den jacka (men även byxor om någon vet), Halldór Helgason har runt 1.55 in i videon. Har letat som en galning

T

Thomsson

Guest
Blir nog svårt att hitta. Är ju 2-3 år sen som du ser på filmen.
Men kolla vad han hade för spons för 2-4 år sedan och sen googla!

far_out

Ny medlem
Pratade med deras agent om man nu kallar det så. visade sig att den jackan inte fanns längre:(
nu söker jag istället en liknande jacka, som den jag sökte längre upp i tråden, eller en snygg ljusblå jacka :cool:
Hade tänkt att ha den till gula byxor.
Tack på förhand, jobbigt att skriva med iphone :rolleyes:

fYL

Ny medlem
någon som vet var man kan hitta snowboardbyxor liknande byggbrallor?
har kollat dem flesta svenka sidor inkl bluetomato.

Johannes_P

Ny medlem
Tja.. är det någon som kan hjälpa mig hitta en Wu-Tang keps ?
En sån :

Jag har provat googla. men jag hittar typ inget annat än bilder :P
Hjälp !! / Johannes

AKKZEL

Medlem
Tja, är ute efter ett par nike 6.0 groove green pants men har letat som en idiot utan framgång.
Nån som vet vart ett par såna kan tänkas finnas kvar ?!

Johannes_P sa:
vad är det för jacka han som är 00:24 in i filmen har på sig ?:)
Skulle gissa att det är en Volcom jacka eftersom han har volcom stickers på brädan, så kolla på det!

EATshit

Ny medlem
Någon som vet en sida inom sverige eller eu där man kan beställa denna?

Tacksam för svar.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp