Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Köp & Sälj 2.0
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1252074" data-attributes="member: 29415"><p>Ta genast bort KRAVET på Bank-ID-verifiering.</p><p></p><p>Jag köper/säljer bara ansikte mot ansikte, finns inget som helst behov av att lämna ifrån sig diverse personuppgifter i min situation. Sluta dadda vuxna människor. Är man så korkad att går på ett bedrägeri så är inte lösningen Bank-ID utan att avskaffa vederbörandes rösträtt och förse henne/honom med förvaltare.</p><p></p><p>Ni verkar ju för övrigt inte ha något krav på identifiering av köparna, så halva transaktionen är fortfarande "osäker".</p><p></p><p>Låt lämplig säkerhetsnivå avgöras på marknaden. Folk som är verifierade skulle hypotetiskt kunna ta ett högre pris och vice versa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1252074, member: 29415"] Ta genast bort KRAVET på Bank-ID-verifiering. Jag köper/säljer bara ansikte mot ansikte, finns inget som helst behov av att lämna ifrån sig diverse personuppgifter i min situation. Sluta dadda vuxna människor. Är man så korkad att går på ett bedrägeri så är inte lösningen Bank-ID utan att avskaffa vederbörandes rösträtt och förse henne/honom med förvaltare. Ni verkar ju för övrigt inte ha något krav på identifiering av köparna, så halva transaktionen är fortfarande "osäker". Låt lämplig säkerhetsnivå avgöras på marknaden. Folk som är verifierade skulle hypotetiskt kunna ta ett högre pris och vice versa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Köp & Sälj 2.0
Topp