lägenhet chamonix uthyres.

Zorro

Ny medlem
hyr ut min studio i chamonix i vinter igen, kommer inte ha tid att vara nere tillräckligt för att ha råd att ha den stående.
en tjej som bodde där förra vinterna har hört av sitt intresse och även lite annat löst folk, men det börjar ju närma sig så sakteliga så skulle vara skönt att få nått konkret.

den ligger i chamonix sud, den är 19 kvadrat, den har en nice balkong med sol från 2-3 kanske? bra planlösning.
3 fasta sängar, en utdragbar, (men ser helst att man inte bor mer än 3)
fräsch för att vara sudlägenhet..
vill endast ha säsongsboende, med en klumpsumma insatt, blir för mkt meck annars och jag har varken tid eller lust med det.
hör av er vid intresse så kan vi snacka pris och jag kan skicka bilder osv.

Ha det fint så ses vi säkert e snabbis därnere i vinter...

r

Zorro

Ny medlem
Det jag har är alltså en lägenhet i Chamonix sud. på 19kvm med balkong med sol från cirka kl 14-15.
Det är en rätt klassisk sudlägenhet, men fräshare och mer välplanerad än dom flesta.
Det finns 3 fasta sängar och en som man kan dra ut. Så finns en extra säng om någon kommer på besök.
Det är en våningsäng(från ikea). 1 säng vid ingången av lägenheten + 1 utdragbar under våningsängen.
täcken och madrasskydd finns, så ni får ta med egna lakan.
Det finns relativt mycket hyllor och gaderober så man kan packa undan allt det mesta, (vilket oftast saknas i säsongsboenden.)
Om ni tittat på olika boenden som tex. från chamserve är det väldigt mkt bättre och billigare, (har själv hyrt av dem innan).
Badrum med litet badkar, hemskt ful kakling, orenoverat och gammalt, men relativt fräsh ändå.
Det är 50m till auguille de midi-stationen från ingången.
Kokvrå, 2 plattor, micro, saknar ugn men annars fullt utrustat kök.
Jag var på ikea och handlade allt jag kunnat tänka på.
Dammsugare finns vilket är skönt för det brukar saknas i säsongsboenden vilket gör att man kan ha det lite fräschare.
Hör av er så skickar jag bilder.

Jag har tänkt runt 42000SEK för säsongen vilket jag tog förra säsongen vilket blir 14000 per person vilket i sin tur blir 2800 i månaden vilket är bland det billigaste man kan få det i Chamonix vad jag vet.
Då är det från 1 Dec-1 Maj, men lägenheten står tom i November så skulle ni vilja åka ner tidigare kan ni göra det utan extra kostnad.
Sen vill ni stanna längre är detta möjligt.
Jag vill också ha en safety deposit på 9000SEK som ges tillbaka i slutet av säsongen, minus allt ni lyckats ha sönder, (förra året var det ingenting)
Ni får gärna kontakterna till dom som bodde där förra året och hör gärna av er om det är något mer ni undrar om.
Jag skickar ett kontrakt på uthyrningen jag och ni skriver på så både ni och jag kan känna oss säkra.

joasan

Ny medlem
Hej!
Jag heter Joanna, är 18 år och ska säsonga i Chamonix i vinter. Är intresserad av din lägenhet, men jag är ju bara en person och kan inte hyra lägenheten själv för den summan. Om det däremot finns en plats till övers är jag intresserad av att agera komplement. Tar eventuellt med mig en kompis, men hon är så pass osäker än att jag inte riktigt räknar med henne i planerna. Men då du vet om att hon är potentiell!
Tjingeling

kickis

Ny medlem
är intresserad av boendet men ej hela säsongen 4 till 6 veckor kan det vara något?kan ev betala högre hyra
skötsam och äldre men gillar att åka skidor och har som plan att vara i alperna ca 1 månad
hejhej

Zorro

Ny medlem
Jag har fått mycket PM här på freeride, vill man ha tag på mig snabbare rekommenderar jag maila till:

moonstown@gmail.com

ha det fint!

Utter

Ny medlem
Om man har varit här sen 2003 så måste man väl ha sett en sektion som heter "Köp & Sälj" nån gång va?
Prova att använda denna.

MarcoPaka

Ny medlem
Hyr du ut nästkommande säsong? Vinter/Vår 2015? Kan tänka mig att hyra under lång tid om du vill ha kontinuerlig hyresgäst.

hyr ut min studio i chamonix i vinter igen, kommer inte ha tid att vara nere tillräckligt för att ha råd att ha den stående.
en tjej som bodde där förra vinterna har hört av sitt intresse och även lite annat löst folk, men det börjar ju närma sig så sakteliga så skulle vara skönt att få nått konkret.

den ligger i chamonix sud, den är 19 kvadrat, den har en nice balkong med sol från 2-3 kanske? bra planlösning.
3 fasta sängar, en utdragbar, (men ser helst att man inte bor mer än 3)
fräsch för att vara sudlägenhet..
vill endast ha säsongsboende, med en klumpsumma insatt, blir för mkt meck annars och jag har varken tid eller lust med det.
hör av er vid intresse så kan vi snacka pris och jag kan skicka bilder osv.

Ha det fint så ses vi säkert e snabbis därnere i vinter...

r
Hej! Jag och min kompis är letar för fullt efter lägenhet i de området! Vad kostar den och kan man få mer bilder och vad som ingår?

Senaste inläggen

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp