Lägenhet i cham...

Isa

Ny medlem
Lägenhet i cham...
Vi behöver några som kan tänka sig att dela lägenhet med två tjej, 19 år från sthlm. Vi har inte bokat ngn lägenhet än men har några på G, men vi är bara två och de finns få lägenheter för två...

Vi har nu bestämmt att vi ska åka till chamonix, vi ska prata med engelsmän på måndag som har lite lägenheter och hoppas fixa något så snart som möjligt. Vi har lite prisuppgifter från andra ställen men cham är ngt billigare än t.ex. valD och Val T är omöjligt att få tag i ngt, men iallafall...

Vi behöver inte den finaste lägenheten, vi vill inte lägga ner alla pengar på boende men vi vill bo nära lift och nära centrum.

Så vi söker er som än inte hittat boende och vet att ni kommer behöva rumskompisar, hör av er så kan vi kanske hjälpas åt lite!

Mvh Isa & Marri1

Dreugtripobo

Ny medlem
Lägenhet i cham...
inte chamonix för det är jag less på men om ni har en lghi thorens eller nåt annat ställe så är vi på, två stycken på till alltså

Dave_Spruce

Medlem
Lägenhet i cham...
Hej... =)

Hur mycket menar ni med "ganska dyr". Jag hänger gärna med om ni kan fixa en lägenhet i Chamonix, ska dit denna säsongen men har inte hittat några att bo med ännu. Hade varit kul att bo med er!

Är ni intresserade så hör gärna av er

/Dave

HotDamnSara

Ny medlem
Lägenhet i cham...
hej!

åretjej född 81 ska till chamonix för att läsa franska, åker ner i januari, & är mycket intresserad av att dela boende med några folks!
har inte fått tag på något ännu. åker ner själv men vill inte bo själv, utan vill självklart dela.

så blir det chamonix, vilket jag tycker låter som en bra idé, så hänger jag gärna på. dvs om det inte blir alltför dyrt... ett annat alternativ just nu är att jag tar boende gm skolan jag ska gå på, men då blir det så förbannat dyrt ! typ 4000kr + i månaden för att dela rum med andra... tänkte jag skulle hitta nånting som inte kostar riktigt så mkt..!

hör mer än gärna av er!
/sara
sarar@are.cc

anna_forsmark

Ny medlem
Lägenhet i cham...
Tja!
Behöver ni fortfarande rumskompisar? Är isf intresserad av att höra lite mer om vart ni kommer att ta er ngn stans och hur länge ni planerat att vara där, och när ni tänkt att åka.

Själv har jag planer på att kanske ta mej till Chamonix (eller ngt annat ställe) i januari ngn gång.
Jag (Anna 19 år) bor i Uppsala och pluggar franska just nu.

Hör gärna av er om ni fortfarande söker folk.

Anna,

070-2034576
kramsrof2@spray.se

Patrik_L

Ny medlem
Lägenhet i cham...
tjena.. Är på jakt effter boende för 2 pers var och hur spelar inte nån större roll . Ska åka bil ner i slutet av nov och vi stannar till början / mitten av feb hör gärna av er, kan finnas plats i bilen..
mvh patrik / uffe

anna_forsmark

Ny medlem
Lägenhet i cham...
Hejhej!

Kommer inte att kuna åka ner då jag hade tänkt. Vilket innebär att jag då inte längre är intressant för er rumsuthyrning, tyvärr! Tack så mkt iaf!
Hoppas att allt går bra för er.

/anna

Lägenhet i cham...
tja tjejer,

jag och en polare planerar dra ner till champan i nov/bärjan på dec och vi saknar bostad. vore grymt om vi kunde splitta och hjälpas åt. hör av er

mvh

/martin & tommy

Frida_Wiberg

Ny medlem
Lägenhet i cham...
Tjena!
Vi är tre tjejer från Gotland som jättegärna hänger på om det blir Chamonix!! Vi har inga krav på ytor, lyx etc, bara det ligger lite centralt.
Hör av er!

Frida

JAN-F

Ny medlem
Lägenhet i cham...
HEI VI ER TO KARER PÅ 24ÅR FRA NORGE SOM SKAL TIL CHAMO.

HAR HVERT DER FLERE GANGER FØR OG BEGYNNER Å BLI GODT KJENT MED FRIKJØRINGS MULIGHETER. HADDE EGENTLIG PLANER OM Å REISE NED 26 DEC OG HJEM IGJEN CA 15 APR.

HAR STOR BIL 4x4 og PS2

HÅPER PÅ SVAR

TEDDA78@YAHOO.COM

PS. TA EN TITT PÅ HJEMMESIDEN VÅR www.bamboosh.com

Lägenhet i cham...
Hej! ar mycket intresserad av att hyra in mig i lagenhet om ni lyckas ordna nat. Skulle dock garna vilja ha lite mer info om vad ni har tankt er och priser a sadar.

Hur lange har ni tankt va borta och sa?

Jag skulle vilja komma ivag i Januari nan gang och kanske vanda hemmat igen i borjan av april men hemresan spelar eg mindre roll...

Hor av er om ni ar intresserade..

Antingen har pa freeride eller till mail: petralagerkvist@hotmail.com

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp