LÄNGD ALT STORLEK köp/sälj ?

makeasound

Medlem
Jag är en enkel man med enkla önskningar.

Likt alla er andra så är jag en hänförd freeridebesökare Även om jag aldrig orkar logga in från jobbdatorn , så sitter jag där och glor på samma bilder varje dag (om det inte uppdateras,vilket det ofta gör) .

Jag undrar en sak som jag själv gör och alla andra med när det kommer till annonser:

En önskan om förbättring ?

När man säljer något, då skall (beroende på kategori)
STORLEK alternativt LÄNGD Med i annonsen, att man inte skall komma förbi detta alternativ, utan måste ta det eller iallafall va fått berättat för sig att man missat detta?

Ibland så ser man ett par fina skidor stå lutandes mot en vägg med solstickanplanch , sen ser man att det inte är en plansch, utan en tändsticksask och skidorna är inte 190, utan snarare 19 cm och så var man förkrossad en halv dag för detta ????.

Förtydligande: Jag vill ha med i rullisten att längd alt storlek måste fyllas i för att komma vidare, eller iallafall finnas som alternativ när man säljer något .

Hur ser ni andra på detta?

Senast ändrad:

Heddious

Aktiv medlem
jag tycker inte att det låter helt orimligt. är väl ytterst sällan det inte finns några som helst måttangivelser på prylar? och kläder etc. kan annonsören om inte annat använda sig själv som referensperson för.

@johan?

makeasound

Medlem
Heddious sa:
jag tycker inte att det låter helt orimligt. är väl ytterst sällan det inte finns några som helst måttangivelser på prylar? och kläder etc. kan annonsören om inte annat använda sig själv som referensperson för.

@johan?
Vad skönt att höra! Ofta går det klart att få av säljaren alt läsa på skidan. Men många gånger glöms detta bort ( been there Done that) ????

Heddious

Aktiv medlem
det borde ju även gagna säljaren, som slipper mejl/samtal som enbart är för att fråga om storlek/längd.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp