Letar billig paketresa...

davve00

Ny medlem
jag behöver tips på billiga paketresor till fjällen gärna trysil v15,16.. För närvarande är det bara jag som ska åka, kanske ett par polare också men det är inget bestämt.... jag måste iväg så billigt som möjligt, har en budget på cirka två å fem för resa boende liftkort....

kan någon hjälpa? jag har kollat fjällexpressen & fjällresor, men de verkar bara ha stugor, inget för oss stackare som vill åka själva... (alla andra var i alperna näe en annan inte hade cash.. snopet)

help me! davve

A

Allemaaan

Guest
davve00 sa:
jag behöver tips på billiga paketresor till fjällen gärna trysil v15,16.. För närvarande är det bara jag som ska åka, kanske ett par polare också men det är inget bestämt.... jag måste iväg så billigt som möjligt, har en budget på cirka två å fem för resa boende liftkort....

kan någon hjälpa? jag har kollat fjällexpressen & fjällresor, men de verkar bara ha stugor, inget för oss stackare som vill åka själva... (alla andra var i alperna näe en annan inte hade cash.. snopet)

help me! davve
www.fjallexpressen.se har bra shajt!

bonnie_tyler

Ny medlem
Men då lånar jag den här tråden!

Är ute efter ett bra långweekendpaket, sista minuten eller liknande. Torsdag - Söndag v. 11 (med Onsdagen som resdag).

Kan tänka mig i stort sett vad som helst, men gärna Hemsedal, Trysil, Ramundberget eller liknande. Är inte blyg för en flygresa heller så om nån sitter på info om långweekendpaket till alperna så är jag inte omöjlig.

Ja, vad som helst duger förutom Sälen.

Några förslag?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp