Letar boende/umgänge i Alperna runt nyår

tallialli

Aktiv medlem
Hej!

Mina vänner planerar att åka till Åre någon gång kort efter julen för att vara borta i en vecka. Jag är så himla trött på att åka dit när man alltid får isiga backar, dåligt väder och stängda liftar.

Jag är nu i behov av någon/några att hyra in mig hos och som är taggade på att få en extra person att åka med i ca en vecka (ni måste inte åka med mig hela tiden). Jag är en erfaren åkare och en kul prick som är riktigt taggad på det mesta.

Alternativt om det är någon som är i samma sits som mig och letar efter någon att åka ner till Alperna med.

Snälla, rädda mig från ännu en resa till Åre.

Krall

Medlem
Hej!

Mina vänner planerar att åka till Åre någon gång kort efter julen för att vara borta i en vecka. Jag är så himla trött på att åka dit när man alltid får isiga backar, dåligt väder och stängda liftar.

Jag är nu i behov av någon/några att hyra in mig hos och som är taggade på att få en extra person att åka med i ca en vecka (ni måste inte åka med mig hela tiden). Jag är en erfaren åkare och en kul prick som är riktigt taggad på det mesta.

Alternativt om det är någon som är i samma sits som mig och letar efter någon att åka ner till Alperna med.

Snälla, rädda mig från ännu en resa till Åre.

Skickar PM till dig, jag och 2 kompisar har hyrt en lägenhet i ST anton under jul/nyår. har en säng över

tallialli

Aktiv medlem
Hej Hej,

Update:
Det blev ett jäkla drag min kompis när jag visade ovan inlägg till honom.
På några timmar ordnade han sängplatser åt oss I verbier hos några säsongare och flygbiljetter var kort efter det bokade till Zurich.

Nu igår fick vi dock höra att de endast har en sängplats trots allt och vi (eller en av oss), sitter lite i skiten utan boende.

Jag söker då en sängplats i Verbier alternativt två sängplatser i ett boende med tågförbindelse från Zurich (helst Verbier).

För att få ett lite hum om oss så är vi två killar som åker på skidresor för att åka skidor och inte för att festa. Det kommer bli afterski, men att gå på nattklubb är inget vi kommer göra förutom på nyårsafton. Vi är inte kräsna och har lätt att anpassa oss.

Jag ber om hjälp igen, snälla rädda oss från den här situationen vi satt oss i, så att vi kan få en nyårsresa bort från Sveriges mörker.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp