Letar efter "clips"

villiamroth

Ny medlem
Tjena! Postar säkert i helt fel del av forumet nu, som ni kanske kan se så är jag ny här. Nu är det så att jag letar efter "clips" att redigera! Har inget jag själv kan filma i hyfsad kvalité med. Är det så att ni har "clips" och kanske inte kan redigera dem själv, släng upp en mediafire-länk eller liknande så tankar jag det/dem.

En liten edit jag slängde ihop igår :
edit : gärna konstruktiv feedback också!

Senast ändrad:

J_Gabrielsson

Ny medlem
en av de bättre "överredigerade" filmarna jag sett! riktigt bra gjord:D
Jag har tyvärr inget roligt material att skicka, min senaste "edit" var då jag förberedde min frukost så.

jaeskoen

Ny medlem
villiamroth sa:
Verkar som om att ingen har något att skicka? :/
Tyvärr. Hade jag haft något hade jag redigerat ihop det för längesen.

Tips är ju att dra till nåt event och smyg runt och filma lite. Lite svårt att hitta skidåkning kanske men något annat extremt borde du väl hitta. Om du nu har nån kamera...

villiamroth

Ny medlem
jaeskoen sa:
villiamroth sa:
Verkar som om att ingen har något att skicka? :/
Tyvärr. Hade jag haft något hade jag redigerat ihop det för längesen.

Tips är ju att dra till nåt event och smyg runt och filma lite. Lite svårt att hitta skidåkning kanske men något annat extremt borde du väl hitta. Om du nu har nån kamera...
Problemet är just det att jag inte har något att filma med som jag skulle få hyffsad kvalite med :( någon som kanske vet någon sida som ger ut lite filmer?

Gurrel

Ny medlem
Hmmm, vet inte hur lagligt de är... Men du kan ju tanka hem lite roliga youtubeklipp och leka med så länge du bara ska ha dom för eget bruk. För ja antar att du mest vill träna redigering?

Annars e de ju bara å skaffa dig en vädertålig kompaktkamera och gå lös med olika vattensporter och annat kul!

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp