Lib Tech Skate Banana 2013

K

KungMartin

Guest
vende ... gillar den gamla designen mer. Simpel men fräsch.

Men dessa såg ändå rätt softa ut :)

ZETRGRN

Ny medlem
Hoppas den gula finns i de flesta längder, för det är den jag tycker är snygg. :p Ska det vara en banan, så ska den vara gul!

K

KungMartin

Guest
Jag gillar den där svart-gula med en gigantisk banan (det där kom ut fel). Men det är väl ingen SB lr ?

Om de är de, äre adjöss me min bräda, för då köper jag en sån :p

Senast ändrad:

Snow_flake

Ny medlem
KungMartin sa:
Jag gillar den där svart-gula med en gigantisk banan (det där kom ut fel). Men det är väl ingen SB lr ?

Om de är de, äre adjöss me min bräda, för då köper jag en sån :p
Jag är ganska säker på att det är en riktig bräda, dock är det nått dom gjort i visningssyfte

ZETRGRN

Ny medlem
Tror jag icke.. kolla formen på Nosen.. vem kan åka på en sådan? Är nog bara reklam.

K

KungMartin

Guest
Andreas80 sa:
Enligt mig tar den gamla Skate bananan pris som värdens fulaste bräda speciellt undersidan
jag respekterar den åsikten. jag tycker dock att undersidan är ordentligt sexig.

Senast ändrad:

ZETRGRN

Ny medlem
Spelar ju egentligen ingen roll om undersidan är ful.. Åker man som en gud så blir det sexigt iaf ;)

K

KungMartin

Guest
åker man som en KUNGmartin så blire sexigt, u damn skippy son ^^

linder

Ny medlem
ZETRGRN sa:
Tror jag icke.. kolla formen på Nosen.. vem kan åka på en sådan? Är nog bara reklam.
Tror ingen som kan åka snowboard skulle märka någon skillnad på om nosen är helt rund eller formad som en banan :p Finns brädor som har "tänder" också kommer dock inte på vad dom heter :/

Snow_flake

Ny medlem
ZETRGRN sa:
Det var ju det ja sa??? Dom har gjort den på samma sätt som en skatebanana förutom färg och form. Och så visar dom bara upp den/har den som reklam

K

KungMartin

Guest
^jag tror jag fattar vad det är. Det är typ som en reklamskylt.

akta så jag inte går sherlock holmes on ur ass :D

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp